Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3690
Назва: Efektywność ukierunkowanych zajęć z piłki nożnej dzieci w półtorarocznym cyklu szkolenia na wstępnym etapie szkolenia
Інші назви: Ефективність цільових занять із футболу серед дітей у півторарічному циклі навчання на початковому етапі навчання
Effectiveness of Target Football Classes Among Children During 1,5-Year Cycle of Training at the Initial Stage of Training
Автори: Buraczewski, Tomasz
Cicirko, Leszek
Бурачевскі, Томаш
Чичирко, Лешек
Buraczewski, Tomasz
Cicirko, Leszek
Бібліографічний опис: Buraczewski T. Efektywność ukierunkowanych zajęć z piłki nożnej dzieci w półtorarocznym cyklu szkolenia na wstępnym etapie szkolenia / T. Buraczewski, L. Cicirko // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 56–62.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 25-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: piłka nożna
młodzi piłkarze
kontrola treningu
футбол
молоді гравці
контроль за тренуванням
football
young players
traininf control
Короткий огляд (реферат): Panuje pogląd, że największe rezerwy w rozwoju gry w piłkę nożną tkwią w metodyce kształtowania zdolności motorycznych (Stuła, 2008). Skuteczność oddziaływania w dużym stopniu zależy od ich zastosowania, to znaczy od racjonalnego wykorzystania metod i form organizacyjno–metodycznych prowadzonych zajęć ruchowych. Celem pracy była ocena efektywności szkolenia w 1,5 rocznym cyklu zajęć z piłki nożnej młodych piłkarzy nożnych w wieku 9–10 lat, Uczniowskiego Klubu Sportowego TOP-54 Biała Podlaska. Badaniami objęto 20 graczy, których poddano ocenie sprawności fizycznej ogólnej i specjalnej oraz koordynacyjnych zdolności motorycznych, zastosowano wybrane próby (za: Cicirko, Syryjczyk, 2000, Ljach, Witkowski, 2004, Talaga, 2004, 2006). Na podstawie analizy badań stwierdzono następujące uogólnienia: 1. Proces szkolenia obejmujący wszechstronny rozwój był na tyle efektywny, że młodzi piłkarze nożni zanotowali postęp we wszystkich przeprowadzonych testach. Istotne statystycznie różnice odnotowano w prawie wszystkich próbach. 2. Uzyskane rezultaty mogą stanowić przesłankę do oceny efektywności pracy szkoleniowej oraz zwiększać prognostyczną rolę systematycznej kontroli danej grupy treningowej w dłuższym okresie. 3. Systematyczne testowanie młodych piłkarzy nożnych wpływa na optymalizację procesu szkoleniowego, dobór form, metod i środków treningowych. Існує думка, що найбільші резерви в розвитку футболу містяться в методиці навчання рухових навичок (Stuła, 2008). Їх ефективність більшою мірою залежить від застосування, тобто від раціонального використання методик і форм проведення організаційно-методичних рухових занять. Мета цієї роботи – оцінка ефективності навчання в 1,5-річному циклі занять із футболу серед молодих гравців віком 9–10 років учнівського спортивного клубу ТОП–54 Бяла Подляска. У дослідженні брало участь 20 гравців, яких було оцінено відповідно до їхньої загальної, спеціальної фізичної підготовки та координаційних рухових здібностей, і застосовано обрані тести (за: Cicirko, Syryjczyk, 2000, Ljach, Witkowski, 2004, Talaga, 2004, 2006). На підставі аналізу проведених досліджень зроблено такі висновки: 1. Навчальний процес, що охоплює всесторонній розвиток, був настільки ефективним, що юними футболістами помічено прогрес у всіх проведених тестах. Істотні статистичні зміни відзначені майже у всіх тестах. 2. Отримані результати можуть стати необхідною умовою для оцінки ефективності навчальної роботи, а також підвищити прогностичну роль систематичного контролю цієї тренувальної групи на довшому етапі. 3. Систематичне тестування молодих футболістів впливає на оптимізацію навчального процесу, вибір форми, методики й засобів тренування. Some scientists believe that the biggest reserves in football development can be found in methodology of motor skills teaching (Stuła, 2008). Mostely their effectiveness depends on their applying, rational usage of methodologies and forms of conducting of organizational and methodological motor classes. The aim of this work is to estimate the effectiveness of education during 1,5-year cycle of football practicing among young players aged 9–10 of pupil’s sports club TOP-54, Biala Podlaska. 20 players took part in the research, they were rated according to their general, special physical preparation and coordinational motor skills, and some tests were conducted (Cicirko, Syryjczyk, 2000, Ljach, Witkowski, 2004, Talaga, 2004, 2006). According to the analysis of conducted research we’ve made the following conclusions: 1. Educational process that embraces overall development was so effective that young football players notices progress in all the tests. Significant statistic changes were noticed almost in all tests. 2. Obtained results may become a necessary condition for estimation of educational work effectiveness and to increase a prognostic role of systematic control of the given training group at a longer stage. 3. Systematic testing of young football players influences optimization of educational process, choice of form, methodology and means of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3690
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buraczewski.pdf317,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.