Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалиновська, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorMalynovska, Nataliia V.-
dc.date.accessioned2014-03-25T14:46:12Z-
dc.date.available2014-03-25T14:46:12Z-
dc.date.issued2013-03-15-
dc.identifier.citationМалиновська Н. Роль комунікаційного менеджменту у зовнішній політиці Франції (арабський вектор) / Н. Малиновська // Актуальні проблеми сучасної політики : матеріали IV міжвузівської науково-практичної конференції молодих політологів, 15 березня 2013 р., м. Рівне / Рівненський державний гуманітарний університет. – Рівне, 2013. – С. 59-62.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3689-
dc.description.abstractКомунікауційний менеджмент займає особливе місце у зовнішній політиці Франції. Французька влада приділяє значну увагу комунікаційному супроводу своєї політики в арабському регіо ні. ЗМІ Франції в арабських країнах можна розглядати як окрему одиницю, а також як елементи системи зовнішньої політики Франції. Місія ЗМІ в поширенні французької мови та культури свідчить про те що, вона прагне зберегти сферу впливу в арабських країнах та налагодити дружні партнерські відносини. Подібною політикою Франція прагне підготувати надійний ґрунт для політичного впливу в арабському регіоні.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні процеси-
dc.subjectзовнішньополітичний комунікаційний менеджмент-
dc.subject„нове франко-африканське партнерство”-
dc.titleРоль комунікаційного менеджменту у зовнішній політиці Франції (арабський вектор)uk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malynovska.pdf532,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.