Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалишин, Інна Василівна-
dc.contributor.authorKovalyshyn, Inna V.-
dc.date.accessioned2014-03-18T12:42:37Z-
dc.date.available2014-03-18T12:42:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКовалишин, І. Самооцінка дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. Ковалишин // Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень : (10 - 11 травня 2011) / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Наукове товариство студентів і аспірантів. - Луцьк, 2011. - Т. 2. - С. 211-212. - Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3621-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення особливостей самооцінки дитини дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Методи та результати дослідження. Емпіричне вивчення особливостей самооцінки дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку проводилось на базі Волинського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів Міністерства праці та соціальної політики України. В дослідженні брали участь 25 дітей, серед них 15 дівчаток та 10 хлопчиків. Вік дітей – 5-7 років. Для виявлення особливостей самооцінки даної категорії дітей ми використовували комплекс методів, серед яких спостереження, бесіда, проективні методи, зокрема методику “Малюнок сім’ї”, оскільки процес формування самооцінки бере свій початок у сімейному оточенні.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleСамооцінка дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy.pdf225,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.