Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 931-940 зі 1086 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleсер-202418-лис-2024Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльностіКукіна, Наталія Володимирівна; Савчук, Ярослава Олександрівна; Лялюк, Алла Миколаївна
Articleлис-202418-лис-2024Товарна політика підприємства як об’єкт маркетингового аналізу і плануванняЛялюк, Алла Миколаївна; Сак, Тетяна Василівна; Милько, Інна Петрівна; Чабан, Анна Леонідівна
Conference Abstract202421-лис-2024Імпліцитні теорії командної інтеракції через призму воєнного стануЮщишина, Лариса Олексіївна
Article202425-лис-2024Особливості управління міжнародним маркетингом для організації зовнішньоекономічної діяльностіДанилюк, Тетяна Іллівна; Бондарук, Віктор Петрович
Article202425-лис-2024Інтеграція маркетингового менеджменту в процес управління якістю продуктів і послугДанилюк, Тетяна Іллівна; Кушпетюк, Роман Вікторович
Conference Abstract17-тра-202425-лис-2024Особливості формування та управління інноваційною стратегією змін та розвитку підприємства у період війниЛевицький, Віктор Володимирович
Article202425-лис-2024Взаємодія маркетингового менеджменту з управлінням якістюДанилюк, Тетяна Іллівна; Кушпетюк, Роман Вікторович
Conference Abstract24-тра-202425-лис-2024Основні елементи системи стратегічного менеджменту змін та розвитку діяльності підприємства в умовах кризиЛевицький, Віктор Володимирович
Conference Abstract23-тра-202425-лис-2024Стратегічний комплекс управління змінами та розвитком підприємстваЛевицький, Віктор Володимирович
Article202425-лис-2024Проектування організаційних заходів з менеджменту якості на стадіях створення об'єкта будівництваДанилюк, Тетяна Іллівна; Мурафа, Тарас Романович