Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29951Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Головей, Вікторія Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Головатюк, Ілона Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-24T10:04:29Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-24T10:04:29Z | - |
| dc.date.issued | 2026 | - |
| dc.identifier.citation | Головатюк І. В. Східний танець як форма міжкультурної комунікації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра (магістра) : спец. 024 Хореографія / наук. керівник В. І. Головей ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. 2025. 77 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29951 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню східного танцю як ефективного інструменту міжкультурної комунікації та його здатності транслювати складні літературні та культурні наративи. Дослідження спрямоване на вивчення, як хореографічна драматургія та візуальне оформлення слугують засобом комунікації, забезпечуючи діалог між східною культурною спадщиною та сучасною аудиторією. Практичним прикладом аналізу виступає авторська композиція "Шехерезада". Метою дослідження є виявлення художнього та комунікативного потенціалу східного танцю, а також окреслення специфіки його балетмейстерського осмислення в умовах сучасного сценічного мистецтва. Об’єктом дослідження у роботі є східний танець як різновид традиційного хореографічного мистецтва. Предмет дослідження становлять балетмейстерські принципи сценічної інтерпретації східного танцю в контексті сучасної хореографії, що розглядається як форма міжкультурної комунікації. Наукова новизна роботи полягає в комплексному підході до аналізу східного танцю як форми міжкультурної комунікації та висвітленні особливостей його сценічних інтерпретацій в сучасній балетмейстерській практиці. Розроблена власна модель сценічної інтерпретації східного танцю на прикладі хореографічної композиції «Шехерезада» – її драматургія, архітектоніка, музична складова та візуальне оформлення з урахуванням міжетнічних культурних кодів | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | східний танець | uk_UK |
| dc.subject | міжкультурна комунікація, | uk_UK |
| dc.subject | хореографічна драматургія | uk_UK |
| dc.subject | балетмейстерські принципи, | uk_UK |
| dc.subject | «Шехерезада» | uk_UK |
| dc.subject | культурний наратив | uk_UK |
| dc.subject | сценічна інтерпретація | uk_UK |
| dc.title | Східний танець як форма міжкультурної комунікації | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 024 Хореографія | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра хореографії | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| holovatiuk_2025.pdf | 816,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.