Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГоловей, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorГоловатюк, Ілона Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-12-24T10:04:29Z-
dc.date.available2025-12-24T10:04:29Z-
dc.date.issued2026-
dc.identifier.citationГоловатюк І. В. Східний танець як форма міжкультурної комунікації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра (магістра) : спец. 024 Хореографія / наук. керівник В. І. Головей ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. 2025. 77 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29951-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню східного танцю як ефективного інструменту міжкультурної комунікації та його здатності транслювати складні літературні та культурні наративи. Дослідження спрямоване на вивчення, як хореографічна драматургія та візуальне оформлення слугують засобом комунікації, забезпечуючи діалог між східною культурною спадщиною та сучасною аудиторією. Практичним прикладом аналізу виступає авторська композиція "Шехерезада". Метою дослідження є виявлення художнього та комунікативного потенціалу східного танцю, а також окреслення специфіки його балетмейстерського осмислення в умовах сучасного сценічного мистецтва. Об’єктом дослідження у роботі є східний танець як різновид традиційного хореографічного мистецтва. Предмет дослідження становлять балетмейстерські принципи сценічної інтерпретації східного танцю в контексті сучасної хореографії, що розглядається як форма міжкультурної комунікації. Наукова новизна роботи полягає в комплексному підході до аналізу східного танцю як форми міжкультурної комунікації та висвітленні особливостей його сценічних інтерпретацій в сучасній балетмейстерській практиці. Розроблена власна модель сценічної інтерпретації східного танцю на прикладі хореографічної композиції «Шехерезада» – її драматургія, архітектоніка, музична складова та візуальне оформлення з урахуванням міжетнічних культурних кодівuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсхідний танецьuk_UK
dc.subjectміжкультурна комунікація,uk_UK
dc.subjectхореографічна драматургіяuk_UK
dc.subjectбалетмейстерські принципи,uk_UK
dc.subject«Шехерезада»uk_UK
dc.subjectкультурний наративuk_UK
dc.subjectсценічна інтерпретаціяuk_UK
dc.titleСхідний танець як форма міжкультурної комунікаціїuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation024 Хореографіяuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра хореографіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FKiM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holovatiuk_2025.pdf816,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.