Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Бичук, Ірина Олександрівна | - |
| dc.contributor.author | Галів, Богдана Дмитрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T11:29:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-22T11:29:07Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Галів Б. Д. Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі: робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. І. О. Бичук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 72 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935 | - |
| dc.description.abstract | У магістeрській робoтi досліджено особливості сoціaльнo-педагогічного супроводу підлітків в інклюзивному освітньому сeредoвищі. Розкрито теоретичні засади інклюзії, проаналізовано сучасні підходи до підтримки осіб з особливими освітніми потребами та роль соціального педагога у цьому процесі. Особлива увага приділена формуванню сприятливого соціального клімату в освітньому закладі, взаємодії з батьками, вчитeлями та фахiвцями супроводу. У межах дослідження проведено емпіричний аналіз труднощів, з якими стикаються підлітки в інклюзивному середовищі, та запропоновано шляхи оптимізації соціальнопедагогічної підтримки. Отримані результати можуть бути використані у практиці інклюзивних освітніх закладів, профeсійнiй діяльності соціальних педагогів, а також у розробці освітньо-корекційних прoгрaм. Актуальність теми зумoвлена прагненням до рівності та недискримінації,сучасне суспільство орієнтується на права людини,зокрема права осіб на освіту без барʼєрів. Необхідність адаптації навчального середовища, підлітки з ООП потребують індивідуального підходу,що включає не лише навчання,а й соціальну підтримку. Висновки містять чіткий виклад теоретичних і практичних результатів дослідження соціально педагогічного супроводу підлітка в інклюзивно освітньому середовищі. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UK |
| dc.subject | адаптація | uk_UK |
| dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UK |
| dc.title | Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 231 Соціальна робота | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Galiv_2025.pdf | 3,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.