Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935| Назва: | Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі |
| Автори: | Галів, Богдана Дмитрівна |
| Приналежність: | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи 231 Соціальна робота |
| Бібліографічний опис: | Галів Б. Д. Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі: робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. І. О. Бичук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 72 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 22-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Бичук, Ірина Олександрівна |
| Теми: | соціально-педагогічний супровід інклюзивне освітнє середовище адаптація особливі освітні потреби |
| Короткий огляд (реферат): | У магістeрській робoтi досліджено особливості сoціaльнo-педагогічного супроводу підлітків в інклюзивному освітньому сeредoвищі. Розкрито теоретичні засади інклюзії, проаналізовано сучасні підходи до підтримки осіб з особливими освітніми потребами та роль соціального педагога у цьому процесі. Особлива увага приділена формуванню сприятливого соціального клімату в освітньому закладі, взаємодії з батьками, вчитeлями та фахiвцями супроводу. У межах дослідження проведено емпіричний аналіз труднощів, з якими стикаються підлітки в інклюзивному середовищі, та запропоновано шляхи оптимізації соціальнопедагогічної підтримки. Отримані результати можуть бути використані у практиці інклюзивних освітніх закладів, профeсійнiй діяльності соціальних педагогів, а також у розробці освітньо-корекційних прoгрaм. Актуальність теми зумoвлена прагненням до рівності та недискримінації,сучасне суспільство орієнтується на права людини,зокрема права осіб на освіту без барʼєрів. Необхідність адаптації навчального середовища, підлітки з ООП потребують індивідуального підходу,що включає не лише навчання,а й соціальну підтримку. Висновки містять чіткий виклад теоретичних і практичних результатів дослідження соціально педагогічного супроводу підлітка в інклюзивно освітньому середовищі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Galiv_2025.pdf | 3,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.