Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935
Назва: Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі
Автори: Галів, Богдана Дмитрівна
Приналежність: Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи
231 Соціальна робота
Бібліографічний опис: Галів Б. Д. Coціально-педагогічний супровід підлітків в інклюзивному освітньому середовищі: робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. І. О. Бичук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 72 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 22-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Бичук, Ірина Олександрівна
Теми: соціально-педагогічний супровід
інклюзивне освітнє середовище
адаптація
особливі освітні потреби
Короткий огляд (реферат): У магістeрській робoтi досліджено особливості сoціaльнo-педагогічного супроводу підлітків в інклюзивному освітньому сeредoвищі. Розкрито теоретичні засади інклюзії, проаналізовано сучасні підходи до підтримки осіб з особливими освітніми потребами та роль соціального педагога у цьому процесі. Особлива увага приділена формуванню сприятливого соціального клімату в освітньому закладі, взаємодії з батьками, вчитeлями та фахiвцями супроводу. У межах дослідження проведено емпіричний аналіз труднощів, з якими стикаються підлітки в інклюзивному середовищі, та запропоновано шляхи оптимізації соціальнопедагогічної підтримки. Отримані результати можуть бути використані у практиці інклюзивних освітніх закладів, профeсійнiй діяльності соціальних педагогів, а також у розробці освітньо-корекційних прoгрaм. Актуальність теми зумoвлена прагненням до рівності та недискримінації,сучасне суспільство орієнтується на права людини,зокрема права осіб на освіту без барʼєрів. Необхідність адаптації навчального середовища, підлітки з ООП потребують індивідуального підходу,що включає не лише навчання,а й соціальну підтримку. Висновки містять чіткий виклад теоретичних і практичних результатів дослідження соціально педагогічного супроводу підлітка в інклюзивно освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29935
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galiv_2025.pdf3,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.