Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29924Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Новосад, Оксана Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Бандура, Станіслав Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T10:19:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-22T10:19:25Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Бандура С. М. Формування фінансової відповідальності учнів у контексті компетентнісного підходу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. О. В. Новосад ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 65 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29924 | - |
| dc.description.abstract | Дослідження присвячене проблемі формування фінансової відповідальності учнів у контексті компетентнісного підходу, що є актуальною та важливою складовою сучасної освіти. Фінансова відповідальність у даній роботі розглядається як інтегративна якість особистості, що поєднує фінансові знання, практичні вміння, ціннісні орієнтації та здатність до самоконтролю і прогнозування наслідків власних фінансових дій. Актуальність роботи зумовлена зростанням ролі фінансової грамотності та відповідальності в умовах соціально-економічних змін і необхідністю підготовки молоді до самостійного свідомого управління фінансовими ресурсами. Зроблено акцент на використанні педагогічних підходів і методів, що орієнтовані на активну участь учнів у навчальному процесі, адже саме вони формують у школярів практичні навички відповідальної фінансової поведінки. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання результатів роботи в закладах загальної середньої освіти з метою підвищення ефективності формування фінансової відповідальності учнів, розвитку їх здатності до самостійного прийняття фінансових рішень та відповідальної поведінки у реальних життєвих ситуаціях. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | фінансова відповідальність | uk_UK |
| dc.subject | фінансова грамотність | uk_UK |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
| dc.subject | педагогічні умови | uk_UK |
| dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UK |
| dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
| dc.subject | проектна діяльність | uk_UK |
| dc.subject | соціальна відповідальність | uk_UK |
| dc.title | Формування фінансової відповідальності учнів у контексті компетентнісного підходу | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра економічної та соціальної географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.07 Середня освіта (Географія) | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bandura_2025.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.