Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorМиколюк, Роман Сергійович-
dc.date.accessioned2025-12-17T15:37:07Z-
dc.date.available2025-12-17T15:37:07Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationМиколюк Р. С. Ринок глемпінгів України: сучасний стан та перспективи розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 85 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29880-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розглянуто теоретико-методологічні аспекти дослідження ринку глемпінгів. Узагальнено понятійно-термінологічний апарат, розкрито сутність глепмінгу як інноваційного закладу розміщення та проаналізовано організаційно-економічні моделі їх розвитку у світі, що можуть бути використані на ринку України. Проаналізувано світовий ринок глемпінг-індустрії та виділено основні етапи розвитку глемпінгів в Україні, де кожен з якого передбачає різні виклики та можливості для подальшого зростання та впровадження сталих практик у туристичному секторі нашої країни. Досліджені особливості адаптація елементів комплексу послуг (модель 7р) з урахуванням специфічних особливостей глемпінг-індустрії України. Здійснений SWOT- та - PESTLE-аналіз ринку глемпінгу України, який показав сильні та слабкі сторони у їх створенні та діяльності, що сприяло розробці шляхів подальшого розвитку в Україні та оцінили існуючі ризики та бар'єри виходу на ринок глемпінгу України для бізнесу. Визначено цільові аудиторії глемпінг-туристів та здійснений аналіз попиту та уподобань споживачів глемпінгів та зацікавленості туристів у відвідуванні глемпінгів на Волині. Обґрунтовано доцільність і можливість створення глемпінг-містечка на території Шацького національного природного парку на основі вивчення міжнародного досвіду. Сформовано концепцію «VOLGlamping» як екологічного, мобільного, соціально інклюзивного простору для відпочинку, навчання, реабілітації. Визначено формат, цільову аудиторію та конкурентні переваги глемпінг-містечка; сформовано модель розміщення; розроблено структурну модель інфраструктури з акцентом на екологічність.uk_UK
dc.subjectринок глемпінгівuk_UK
dc.subjectспоживачі глемпінгівuk_UK
dc.subjectглепмпінгuk_UK
dc.subjectглемпінг-бізнесuk_UK
dc.subjectглемпінг-пропозиціїuk_UK
dc.subjectзасоби розміщенняuk_UK
dc.titleРинок глемпінгів України: сучасний стан та перспективи розвиткуuk_UK
dc.typeMaster Thesis-
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykoliuk_2025.pdf5,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.