Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29844| Назва: | Вивчення географії населення у шкільному курсі географії |
| Автори: | Трофимчук, Денис Володимирович |
| Приналежність: | Кафедра економічної та соціальної географії 014.07 Середня освіта (Географія) |
| Бібліографічний опис: | Трофимчук Д. В. Вивчення географії населення у шкільному курсі географії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. А. М. Слащук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 93 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 17-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Слащук, Андрій Миколайович |
| Теми: | географія населення шкільний курс географії НУШ демографічні процеси методика навчання методи форми ГІС-технології урбанізація міграції урок практичні роботи учитель учні компетентності |
| Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена комплексному дослідженню теоретичних, змістових та методичних основ вивчення географії населення у шкільному курсі географії. У роботі розкрито сутність і предмет географії населення як науки, проаналізовано ключові поняття та категорії, окреслено її значення у системі загальної середньої освіти. Значну увагу приділено аналізу чинних навчальних програм базової й профільної школи, модельних програм НУШ та сучасних підручників з географії. Досліджено особливості використання практичних робіт, картографічних вправ, інтерактивних методів, а також визначено типові труднощі учнів у засвоєнні теми «Географія населення». Окремий розділ присвячено інноваційним підходам у навчанні: застосуванню цифрових ресурсів, ГІС-технологій, інтерактивних карт, проєктної та дослідницької діяльності, а також аналізу зарубіжного досвіду викладання. Наукова новизна роботи полягає у систематизації сучасних підходів до вивчення географії населення, обґрунтуванні методичних засад застосування цифрових та інтерактивних технологій у навчанні, аналізі освітніх програм та тенденцій оновлення географічної освіти в контексті НУШ. Практичне значення роботи полягає у можливості використання її результатів учителями географії та у підготовці майбутніх педагогів для вдосконалення методики викладання географії населення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29844 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| trofymchuk.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.