Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКосинець, Іван Іванович-
dc.contributor.authorВан, Чуньжу-
dc.date.accessioned2025-12-12T08:01:28Z-
dc.date.available2025-12-12T08:01:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВан Чуньжу. Вокальні тенденції доби барокко у контексті становлення техніки Bel Canto: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. І. І.Косинець; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 55 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29766-
dc.description.abstractВивчення вокальних тенденцій доби бароко охоплює широкий спектр проблем і залишається складним та багатовимірним процесом. Попри наявність праць М. Лютца, К. Бартолі, Ф. Тоффі, Д. Гаррінґтона, О. Шевчук та інших дослідників, питання становлення та особливостей розвитку техніки bel canto у контексті вокального мистецтва XVII–XVIII ст. ще не отримало достатнього висвітлення й потребує більш цілісного та системного осмислення з огляду на сучасні потреби музикознавства та вокальної педагогіки.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбарокове вокальне мистецтвоuk_UK
dc.subjectНікола Порпораuk_UK
dc.subjectтехніка bel cantouk_UK
dc.subjectорнаментаціяuk_UK
dc.titleВокальні тенденції доби барокко у контексті становлення техніки Bel Cantuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation025 Музичне мистецтвоuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра музичного мистецтваuk_UK
Розташовується у зібраннях:FKiM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wang_Chunru_2025.pdf764,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.