Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБукало, Надія Артемівна-
dc.contributor.authorАлєксєєв, Богдан Ігорович-
dc.date.accessioned2025-12-11T10:21:38Z-
dc.date.available2025-12-11T10:21:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАлєксєєв Б. І. Діагностування зовнішнього та внутрішнього середовища виробничого підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг/ наук. кер. Н. А. Букало ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 69 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29754-
dc.description.abstractУ першому розділі розкрито сутність, мету та завдання діагностики підприємства, визначено методичні інструменти аналізу макросередовища (PEST, модель М. Портера), а також підходи до внутрішньої діагностики, що охоплюють оцінку ресурсного потенціалу, виробничих процесів, фінансовоекономічних показників та маркетингової діяльності. У другому розділі подано загальну характеристику виробничого підприємства та здійснено комплексну діагностику його зовнішнього середовища шляхом оцінювання ринкових можливостей і загроз, рівня конкурентного тиску та впливу макроекономічних факторів. Проведено аналіз внутрішнього середовища підприємства, що дозволив визначити сильні та слабкі сторони, рівень ефективності використання ресурсів, проблемні аспекти. У третьому розділі обґрунтовано шляхи вдосконалення діагностування підприємства з урахуванням сучасних цифрових інструментів. Досліджено можливості застосування технологій аналітики даних, CRM-систем, інструментів цифрового моніторингу ринку у вдосконаленні маркетингової діагностики. Розглянуто механізми контролю маркетингової діяльності та запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства. Результати дослідження мають практичне значення для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності діагностики підприємства та посилення його ринкових позицій. Наукова новизна полягає в систематизації підходів до комплексної діагностики середовища підприємства з урахуванням сучасних цифрових інструментів та інтегрованих методів аналізу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіагностика підприємстваuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectвиробниче підприємствоuk_UK
dc.titleДіагностування зовнішнього та внутрішнього середовища виробничого підприємстваuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
alekseev_2025.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.