Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБукало, Надія Артемівна-
dc.contributor.authorЖилічева, Юлія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T10:20:27Z-
dc.date.available2025-12-11T10:20:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЖилічева Ю. О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів торгівельного підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг/ наук. кер. Н. А. Букало ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29753-
dc.description.abstractУ першому розділі розкрито теоретичні основи маркетингових досліджень поведінки споживачів торгівельних підприємств. Визначено сутність, роль і завдання дослідження споживчої поведінки, проаналізовано фактори, що формують рішення покупців, а також систематизовано методи та моделі вивчення поведінки споживачів у сучасній маркетинговій практиці. У другому розділі проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності та особливостей поведінки споживачів торгівельного підприємства. Подано організаційно-економічну характеристику підприємства, досліджено маркетингову політику (комплекс маркетингу) крізь призму споживчої поведінки, оцінено наявні маркетингові дослідження та ефективність застосовуваних підходів до вивчення потреб цільової аудиторії. У третьому розділі обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингових досліджень поведінки споживачів. Проаналізовано вплив соціальних мереж на формування споживчих рішень, запропоновано удосконалений методичний підхід до дослідження поведінки покупців, а також розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності торгівельного підприємства з урахуванням результатів проведеного аналізу. Наукова новизна роботи полягає в удосконаленні та розробленні моделі поведінки споживачів у процесі задоволення потреб у товарах, запропонуванні авторської моделі оцінювання факторів, що впливають на споживчий вибір, а також у формуванні комплексу заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності торгівельних підприємств. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування запропонованих моделей та рекомендацій для покращення системи маркетингових досліджень, підвищення рівня задоволеності споживачів та зміцнення конкурентних позицій торгівельного підприємства на ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UK
dc.subjectфактори впливуuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів торгівельного підприємстваuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zhilicheva_2025.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.