Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШвай, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorГончарук, Наталя Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T09:50:01Z-
dc.date.available2025-12-11T09:50:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГончарук Н. Л. Використання елементів гейміфікації на уроках математики у ЗЗСО : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. Л. Швай ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 43 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29749-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розглянуто проблему використання елементів гейміфікації на уроках математики ЗЗСО. Розкрито психолого-педагогічні основи гейміфікації як освітньої технології. Проаналізовано роль гейміфікації як інноваційного підходу, що сприяє індивідуалізації та диференціації навчання, створенню позитивного емоційного клімату та ефективній організації самостійної роботи учнів. Обґрунтовано методичні рекомендації та педагогічні умови щодо доцільного впровадження гейміфікаційних завдань у навчальну практику. Розроблено систему завдань, які включають вікторини, кросворди, групові та інтерактивні вправи, міні-дослідження, проекти, математичні диктанти, кейси. Експериментально підтверджено позитивний вплив запропонованої методики на підвищення навчальних досягнень учнів, якісну зміну мотиваційної сфери учнів. Практичне значення роботи полягає у розробці та апробації системи гейміфікованих навчальних матеріалів, методів та сценаріїв уроків математики для ЗЗСО. Результати дослідження можуть бути використані вчителям для підвищення ефективності викладання математики шляхом інтеграції ігрових елементів в освітній процес.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгейміфікаціяuk_UK
dc.subjectелементи гейміфікаціїuk_UK
dc.subjectігрові механікиuk_UK
dc.subjectуроки математикиuk_UK
dc.subjectмотивація учнівuk_UK
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освіти (ЗЗСО)uk_UK
dc.titleВикористання елементів гейміфікації на уроках математики у ЗЗСОuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра математичного аналізу і статистикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
honcharuk_2025.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.