Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29749Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Швай, Ольга Леонідівна | - |
| dc.contributor.author | Гончарук, Наталя Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T09:50:01Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T09:50:01Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Гончарук Н. Л. Використання елементів гейміфікації на уроках математики у ЗЗСО : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. О. Л. Швай ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 43 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29749 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі розглянуто проблему використання елементів гейміфікації на уроках математики ЗЗСО. Розкрито психолого-педагогічні основи гейміфікації як освітньої технології. Проаналізовано роль гейміфікації як інноваційного підходу, що сприяє індивідуалізації та диференціації навчання, створенню позитивного емоційного клімату та ефективній організації самостійної роботи учнів. Обґрунтовано методичні рекомендації та педагогічні умови щодо доцільного впровадження гейміфікаційних завдань у навчальну практику. Розроблено систему завдань, які включають вікторини, кросворди, групові та інтерактивні вправи, міні-дослідження, проекти, математичні диктанти, кейси. Експериментально підтверджено позитивний вплив запропонованої методики на підвищення навчальних досягнень учнів, якісну зміну мотиваційної сфери учнів. Практичне значення роботи полягає у розробці та апробації системи гейміфікованих навчальних матеріалів, методів та сценаріїв уроків математики для ЗЗСО. Результати дослідження можуть бути використані вчителям для підвищення ефективності викладання математики шляхом інтеграції ігрових елементів в освітній процес. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UK |
| dc.subject | елементи гейміфікації | uk_UK |
| dc.subject | ігрові механіки | uk_UK |
| dc.subject | уроки математики | uk_UK |
| dc.subject | мотивація учнів | uk_UK |
| dc.subject | пізнавальна активність | uk_UK |
| dc.subject | заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) | uk_UK |
| dc.title | Використання елементів гейміфікації на уроках математики у ЗЗСО | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра математичного аналізу і статистики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| honcharuk_2025.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.