Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСак, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorЛісний, Владислав Степанович-
dc.date.accessioned2025-12-09T13:59:26Z-
dc.date.available2025-12-09T13:59:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛісний В. С. Аналіз та розробка конкурентної стратегії підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Т. В. Сак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 65 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29726-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади формування конкурентної стратегії підприємства в контексті сучасного стратегічного маркетингу. Розкрито сутність, роль та значення конкурентної стратегії як ключового інструмента забезпечення стійких ринкових позицій підприємства. Узагальнено методологічні підходи до обґрунтування конкурентної стратегії, охарактеризовано основні моделі та методи стратегічного аналізу, що використовуються у процесі формування довгострокових конкурентних переваг. Проаналізовано світовий досвід розробки конкурентних стратегій, визначено його значення для підвищення стратегічної гнучкості підприємств та їх здатності адаптуватися до глобальних викликів. Проведено всебічний аналіз конкурентних позицій підприємства легкої промисловості. Досліджено виробничо-господарську діяльність підприємства, оцінено ринкове середовище та рівень конкурентного тиску. На основі використання якісних і кількісних методів здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено резерви підвищення конкурентного потенціалу та можливості ефективного розвитку. Здійснений аналіз дозволив комплексно оцінити діяльність підприємства та сформувати підґрунтя для подальшого стратегічного вдосконалення. Обґрунтовано напрями удосконалення конкурентної стратегії підприємства. Розроблено стратегічні пропозиції, спрямовані на формування стійких конкурентних переваг, підвищення ефективності діяльності та зміцнення ринкових позицій. Запропоновано комплекс практичних заходів для реалізації конкурентної стратегії, розраховано економічний ефект від її впровадження та доведено доцільність запропонованих рішень. Практична цінність роботи полягає у формуванні інструментарію та рекомендацій, які можуть бути впроваджені підприємствами легкої промисловості для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах нестабільного ринку та зростаючої конкуренції.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UK
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.titleАналіз та розробка конкурентної стратегії підприємстваuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lisny_2025.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.