Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorШамін, Марія Русланівна-
dc.date.accessioned2025-12-09T13:57:54Z-
dc.date.available2025-12-09T13:57:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШамін М. Р. Розробка маркетингової стратегії підприємства для виходу на нові ринки: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг/ наук .кер. А. М. Лялюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025.65 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29725-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано сутність і зміст маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах; виявлено чинники впливу на формування маркетингової стратегії виходу підприємства на нові ринки; визначені особливості формування маркетингової стратегії виходу підприємств АПК на нові ринки; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено можливості виходу підприємства на нові ринки; запропоновані напрями розробки маркетингової стратегії виходу на нові ринки для підприємства. Проведено обґрунтування маркетингових стратегічних цілей підприємства; розроблені методичні рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії підприємства для виходу на нові ринки; розраховано вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства. В роботі вдосконалено підходи до визначеня чинників впливу на формування маркетингової стратегії виходу підприємства на нові ринки, що дозволило обгрунтувати напрями розвитку експортної стратегії аграрного сектору України в рамках поствоєнного відновлення. Наукова новизна дослідження полягає в удосконаленні методики аналізу впливу маркетингового середовища на діяльність підприємств АПК; розроблених підходах до формування маркетингових стратегічні цілей агропідприємства; розробленій авторській методиці розробки маркетингової стратегії агропідприємста для виходу на нові ринки. Практичне значення полягає у тому, що результати дослідження можуть використовуватися у маркетинговій діяльності підприємств АПК. Запропоновані методичні підходи до визначення чинників впливу на формування маркетингової стратегії виходу підприємства на нові ринки, що дозволило обгрунтувати напрями розвитку експортної стратегії в рамках поствоєнного відновлення, можуть бути впроваджені у діяльності підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectнові ринкиuk_UK
dc.subjectмаркетингові експортні стратегії агропідприємстваuk_UK
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства для виходу на нові ринки.uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shamin_2025.pdf777,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.