Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРейкін, Віталій Самсонович-
dc.contributor.authorШевчук, Юрій Сергійович-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:25:09Z-
dc.date.available2025-12-09T09:25:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШевчук Ю. С. Дослідження збутової політики підприємства та обґрунтування напрямів підвищення її ефективності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 Маркетинг / наук. кер. В. С. Рейкін ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29720-
dc.description.abstractРозглянута характеристика значень і функцій збутової політики підприємства та подано визначення показників оцінювання її ефективності. Обґрунтовано стратегії формування ефективності збутової політики. Проведено діагностику ринку оптової торгівлі непродовольчими споживчими товарами та оцінено конкурентні позиції підприємства. В ході аналізу збутової політики підприємства було вибрано оптимальний тип маркетингового каналу розподілу, а саме – реалізація поліпропіленових пакувальних та технічних плівок через оптові торгові підприємства. Встановлено, що підприємству необхідно додержуватись стратегії утримання конкурентних позицій на ринку концентрації власних зусиль на засвоєному сегменті. Оцінено механізм управління збутовою політикою та обрано стратегічний напрям підвищення її ефективності. В роботі розглянуто сучасний стан системи збуту та стан збутової політики, а також сформовано більш ефективна стратегія збуту. Практичне значення одержаних результатів полягає в обґрунтуванні вибору стратегічного напряму щодо підвищення ефективності збутової політики.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзбутова політикаuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.titleДослідження збутової політики підприємства та обґрунтування напрямів підвищення її ефективностіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.