Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДанилюк, Тетяна Іллівна-
dc.contributor.authorМіщук, Павло Володимирович-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:19:12Z-
dc.date.available2025-12-09T09:19:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіщук П. В. Дослідження збутової політики підприємства та обґрунтування напрямів підвищення її ефективності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг/ наук. кер. Т. І. Данилюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 64 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29718-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто концепцію маркетингу, що базується на принципах маркетингового управління, спрямовану на досягнення перспективних цілей підприємства. Запропоновано модель інтеграції маркетингового управління. Визначено основні методи стратегічного маркетингу та обґрунтовано необхідність системного підходу до здійснення маркетингового управління. Розглянуто діяльність підприємства, що є одним із металургійних підприємств Волинської області. Запропоновано систему стратегічного маркетингового планування та управління процесом маркетингового управління на підприємстві. Науково-теоретична та практична значущість тематики дослідження зумовила структурну будову дослідження, його цільову спрямованість та одержання високої результативності. Розроблено структуру збалансованої системи показників ефективності маркетингового управління на підприємстві, спрямовану на їх ув'язування у грошовому вираженні з операційними вимірниками діяльності підприємства, що дає клієнтам, акціонерам змогу оцінити перспективи господарського процесу і здатності до змін та удосконалення.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.titleДослідження збутової політики підприємства та обґрунтування напрямів підвищення її ефективностіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mishchuk_2025.pdf853,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.