Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКулинич, Мирослава Богданівга-
dc.contributor.authorБабенко, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-12-08T08:36:54Z-
dc.date.available2025-12-08T08:36:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБабенко М. О. Обліково-аналітичне забезпечення процесу реалізації продукції і товарів в умовах інтернет-торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 071 Облік і оподаткування / наук. кер. М. Б. Кулинич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025, 72 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29697-
dc.description.abstractВиручка від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг є основним джерелом відшкодування коштів на виробництво і реалізацію продукції, утворення доходів і формування фінансових ресурсів. За ринкової економіки обсягу продажу і виручці приділяється особлива увага. Від величини виручки залежить не тільки внутрішньовиробниче відшкодування витрат і формування прибутку, а й своєчасність і повнота податкових платежів, погашення банківських кредитів, які впливають на рівень виплачених відсотків, що в кінцевому підсумку позначається на фінансовому результаті і діяльності підприємства. В роботі проведено дослідження питань теоретичних основ обліку і аналізу процесу реалізації, розкриття економічної сутності, групування та вартісне вимірювання продукції та товарів, встановлення повноти формування доходів в процесі реалізації продукції та товарів, їх державне регулювання. Зосереджена увага на проведенні економіко-організаційного аналізу діяльності підприємства, висвітленні організації обліку і аналізу випуску та реалізації готової продукції та товарів, аналізуванні зовнішнього середовища функціонування підприємства та оцінка його позиції на ринку, використанні прогресивних інформаційних технологій для обліку доходів від реалізації продукції, дослідженні особливостей обліку і оподаткування в інтернет-торгівлі. Наукова новизна одержаних результатів полягає в теоретичному обґрунтуванні та вирішенні комплексу питань, пов’язаних з удосконаленням облікової політики на підприємстві в частині доходів від реалізації продукції та витрат на збут. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці рекомендацій і пропозицій, спрямованих на подальше впровадження цифрових технологій в облікову практику господарської діяльності підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UK
dc.subjectготова продукціяuk_UK
dc.subjectсобівартістьuk_UK
dc.subjectреалізаціяuk_UK
dc.subjectдоходиuk_UK
dc.subjectвитратиuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectрезультативністьuk_UK
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UK
dc.subjectелектронна комерціяuk_UK
dc.titleОбліково-аналітичне забезпечення процесу реалізації продукції і товарів в умовах інтернет-торгівліuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра обліку і оподаткуванняuk_UK
dc.contributor.affiliation071 Облік і оподаткуванняuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
babenko_2025.pdf961,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.