Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедоренко, Раїса Петрівна-
dc.contributor.authorВиногродський, Богдан Валерійович-
dc.date.accessioned2025-12-01T15:22:41Z-
dc.date.available2025-12-01T15:22:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВиногродський Б. В. Психологічні особливості прояву стресових реакцій у молоді під час війни : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 91 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29637-
dc.description.abstractУ вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, завдання та методи дослідженняпсихологічних особливостей прояву стресових реакцій у молоді під час війни. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано численні дослідження, проведені вітчизняними та зарубіжними науковцями в галузі феноменології стресових реакцій особистості під час екстремальних ситуацій та під час війни. Проаналізовано історичний аспект вивчення реакції на стресову ситуацію, - гіперзбудження, інтрузій, посттравматичних стресових розладів та їх різновидів. Наголошується на важливості дослідження даної проблеми в сучасних умовах воєнних дій і підготовки підростаючого покоління до життя в екстремальних умовах. Визначено основні психодіагностичні підходи до вимірювання показників стресу та стресових реакцій у молоді під час війни. У другому розділі розглядаються питання емпіричного дослідження стресових реакцій у молоді під час війни. Зазначено основні принципи підбору психодіагностичних методик, які в достатній мірі можуть діагностувати основні стресові реакції на психотравмівні події, повязані з війною. Описано організацію та процедуру емпіричного дослідження а також аналіз та інтерпретація отриманих результатів. За отриманими результатами емпіричного дослідження було визначено, що з метою корекції наявних проявів стресових реакцій постає необхідність розробки програми корекійно-розвивального впливу на психологічні особливості ПТСР у молоді під час війни. У третьому розділі викладена розробка програми та рекомендації для психологів з метою оптимізації умов сприятливого корекційно-розвивального середовища для молоді з різними формами реакції на стресову ситуацію під час війни. Метою програми психокорекційного впливу на прояви посттравматичного стресового розладу у молоді під час війни було цілеспрямоване подолання посттравматичних порушень шляхом актуалізації структурних компонентів. Зазначено, що своєчасне надання кваліфікованої первинної психологічної допомоги у надзвичайних ситуаціях є профілактикою виникнення посттравматичних розладів. У рекомендаціях до корекційної програми наголошується на те, що психологу необхідно пам’ятати про важливі моменти в професійній діяльності, пов’язані з тим, що для допомоги людині з посттравматичними стресовими розладами потрібно знати основні методи надання психологічної допомоги, вміти вибрати, комбінувати та застосовувати найефективніші підходи, прийоми та техніки.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectрезильєнтністьuk_UK
dc.subjectгострі стресові реакціїuk_UK
dc.subjectдистресuk_UK
dc.subjectінтрузіїuk_UK
dc.subjectпосттравматичні стресові розладиuk_UK
dc.subjectстресостійкістьuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості прояву стресових реакцій у молоді під час війниuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vynohrodsʹkyy_2025.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.