Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДучимінська, Тамара Іванівна-
dc.contributor.authorКощій, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-12-01T13:57:00Z-
dc.date.available2025-12-01T13:57:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКощій К. С. Психологічні особливості емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 74 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29625-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є теоретичне та емпіричне обґрунтування, а також інтерпретація отриманих результатів психологічних особливостей емоційної стійкості в кризових умовах, а саме воєнного стану. Розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження щодо емоційної стійкості в умовах воєнного стану, структуру емоційної стійкості та впливу воєнного стану та психологічне благополуччя особистості. Підібрано психодіагностичні методики та досліджено особливості емоційної стійкості, ситуативної та особистісної тривожності, самооцінки, копінг-поведінки в стресових умовах, індивідуальні характеристики (риси та стани) особистості. Результати даного дослідження було проаналізовано та описано. Розроблено програму психологічного тренінгу «Формування емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стану». Метою даного тренінгу є формування емоційної стійкості особистості, розвиток навичок конструктивної саморегуляції та подолання стресу в умовах воєнного стану. Поставлені перед нами завдання: підвищити обізнаність учасників щодо природи емоційної стійкості та її значення; навчити розпізнавати власні емоційні реакції та типові способи подолання стресу; розвинути навички ефективної саморегуляції: дихальні техніки, тілесно-орієнтовані та когнітивні методи; сприяти розвитку самоусвідомлення, рефлексії та позитивного мислення; підвищити рівень соціальної підтримки в групі, розвинути довіру та взаємоповагу; зменшити прояви тривожності, внутрішньої напруги, покращити емоційний стан учасників. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання їх як основи для розроблення психокорекційних та профілактичних програм, спрямованих на розвиток емоційної стійкості особистості. Розуміння особливостей прояву емоційної стійкості в умовах воєнного стану, а також її взаємозв’язків із ситуативною та особистісною тривожністю, самооцінкою, копінг-стратегіями поведінки у стресових ситуаціях і характерологічними особливостями особистості, створює підґрунтя для ефективної роботи практичних психологів. Це дозволяє формувати цілеспрямовані інтервенційні заходи, серед яких – тренінгові програми, консультативні сесії, групова психотерапія та інші форми психологічної підтримки, орієнтовані на підвищення адаптаційного потенціалу особистості в кризових умовах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UK
dc.subjectкопінг-поведінкаuk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk_UK
dc.subjectемоційна стабільністьuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стануuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koshchii-2025.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.