Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29625| Назва: | Психологічні особливості емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стану |
| Автори: | Кощій, Катерина Сергіївна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Кощій К. С. Психологічні особливості емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 74 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 1-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Дучимінська, Тамара Іванівна |
| Теми: | емоційна стійкість копінг-поведінка воєнний стан психологічне благополуччя емоційна стабільність |
| Короткий огляд (реферат): | Метою нашого дослідження є теоретичне та емпіричне обґрунтування, а також інтерпретація отриманих результатів психологічних особливостей емоційної стійкості в кризових умовах, а саме воєнного стану. Розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження щодо емоційної стійкості в умовах воєнного стану, структуру емоційної стійкості та впливу воєнного стану та психологічне благополуччя особистості. Підібрано психодіагностичні методики та досліджено особливості емоційної стійкості, ситуативної та особистісної тривожності, самооцінки, копінг-поведінки в стресових умовах, індивідуальні характеристики (риси та стани) особистості. Результати даного дослідження було проаналізовано та описано. Розроблено програму психологічного тренінгу «Формування емоційної стійкості особистості в умовах воєнного стану». Метою даного тренінгу є формування емоційної стійкості особистості, розвиток навичок конструктивної саморегуляції та подолання стресу в умовах воєнного стану. Поставлені перед нами завдання: підвищити обізнаність учасників щодо природи емоційної стійкості та її значення; навчити розпізнавати власні емоційні реакції та типові способи подолання стресу; розвинути навички ефективної саморегуляції: дихальні техніки, тілесно-орієнтовані та когнітивні методи; сприяти розвитку самоусвідомлення, рефлексії та позитивного мислення; підвищити рівень соціальної підтримки в групі, розвинути довіру та взаємоповагу; зменшити прояви тривожності, внутрішньої напруги, покращити емоційний стан учасників. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання їх як основи для розроблення психокорекційних та профілактичних програм, спрямованих на розвиток емоційної стійкості особистості. Розуміння особливостей прояву емоційної стійкості в умовах воєнного стану, а також її взаємозв’язків із ситуативною та особистісною тривожністю, самооцінкою, копінг-стратегіями поведінки у стресових ситуаціях і характерологічними особливостями особистості, створює підґрунтя для ефективної роботи практичних психологів. Це дозволяє формувати цілеспрямовані інтервенційні заходи, серед яких – тренінгові програми, консультативні сесії, групова психотерапія та інші форми психологічної підтримки, орієнтовані на підвищення адаптаційного потенціалу особистості в кризових умовах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29625 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Koshchii-2025.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.