Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПріма, Дмитро Анатолійович-
dc.contributor.authorМахновець, Володимир Григорович-
dc.date.accessioned2025-12-01T09:46:26Z-
dc.date.available2025-12-01T09:46:26Z-
dc.date.issued2025-11-25-
dc.date.submitted2025-11-29-
dc.identifier.citationМахновець В. Правова компетентність майбутнього вчителя початкових класів: аспекти змістової характеристики. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк, 2025. С. 40–43.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29598-
dc.description.abstractПроаналізовано аспекти змістової характеристики поняття «правова компетентність майбутнього вчителя початкових класів». Правова компетентність майбутніх фахівців аналізується як інтегрована характеристика, що охоплює не лише правові знання, а й уміння, навички та готовність використовувати їх у практичній діяльності й виявляється в умінні діяти відповідно до чинного законодавства, приймати правомірні рішення та брати відповідальність за власні дії.uk_UK
dc.format.extent40–43-
dc.subjectінтегрована характеристикаuk_UK
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівuk_UK
dc.subjectправова компетентністьuk_UK
dc.subjectправове вихованняuk_UK
dc.subjectправові знанняuk_UK
dc.subjectправові нормиuk_UK
dc.subjectправова свідомістьuk_UK
dc.titleПравова компетентність майбутнього вчителя початкових класів: аспекти змістової характеристикиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПедагогічний поступ-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Українаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Вилков С.В. Правова компетентність майбутнього вчителя як педагогічна категорія: змістовий аналіз. Вісник науки та освіти. 2025. №10 (40). С. 136401275. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-10(40)-1364-1375uk_UK
dc.relation.references2. Муращенко О. Сутність правової компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика»: зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 19 грудня 2024 року / [наук. ред.: П. М. Бойчук, О. Л. Фаст]. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Частина 1. 2024. С.107-110.uk_UK
dc.relation.references3. Ціпан Т.С. Професійна компетентність сучасного вчителя. Інноватика у вихованні. 2016. № 3. С.174–184.uk_UK
dc.relation.references4. Клочкова Д.М., Чернуха Н.М. Взаємозв’язок формування правової компетенції майбутнього вчителя з правовим вихованням особистості. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. 2011. №12 (223). С.168-174.uk_UK
dc.relation.references5. Кравченко Л. М. Правова культура і компетентність особистості: спільне та відмінне культурологічного і компетентнісного підходів. Імідж сучасного педагога. 2020. № 4(193). С. 29–33. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-4(193)-29-3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Machnovec_V.pdf227,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.