Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКовальська, Любов-
dc.date.accessioned2025-11-27T15:49:06Z-
dc.date.available2025-11-27T15:49:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄрко І., Ковальська Л. Трансформація конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний період : монографія / Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 606 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29550-
dc.description.abstractУ монографії досліджено еволюцію теорій трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Обґрунтовано основну ідею розробленої концепції, яка полягає у забезпеченні балансу інтересів між виробниками та споживачами туристичних продуктів. Розглянуто категоріальний апарат, який характеризує трансформацію конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Виокремлено критерії конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Окреслено підходи та ознаки до змістової характеристики поняття «трансформація»., Проведено дослідження зарубіжного досвіду моделей трансформації економіки у повоєнний період на предмет їх імплементації у вітчизняну практику розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Розроблено модель трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Розроблено методологічний концепт трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії, Наведено характеристику сценаріїв реалізації методологічного концепту трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Проведено дослідження існуючих методичних підходів до аналізу та оцінки конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Проведено відповідно до розробленої методики аналітичне дослідження конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Здійснено комплексну оцінку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Розроблено механізм трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії, Обґрунтовано підхід до вибору інструментів трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Запропоновано підхід до інституціоналізації трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Сформовано модель інфраструктурного забезпечення трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Розроблено стратегічне моделювання конкурентного потенціалу туристичних компаній в умовах динамічного ринку. Результати проведено дослідження б-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectтуристична індустріяuk_UK
dc.subjectконкурентний потенціалuk_UK
dc.titleТрансформація конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний періодuk_UK
dc.typeMonographuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc338.48:659.113.23(20)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monogr.pdf11,77 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.