Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29451Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Левчук, Тереза Петрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T10:01:46Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T10:01:46Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Левчук Т. П. Критерії художності літератури: дихотомія змісту і форми в контекстах епох : автореф. дис. ... доктора філол. наук : 10.01.06; 10.01.01. Київ, 2019. 40 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29451 | - |
| dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню критеріїв художності з огляду на феноменологію літератури. Простежено закономірності становлення поняття література в процесі вироблення критеріїв художності з урахуванням контексту культурно-історичних епох, мистецьких явищ, національної специфіки. На матеріалі утопії / антиутопії, есе, біографії, заповіту продемонстровано межову природу жанру. З‟ясовано, що, попри значний естетичний потенціал, жанр не може бути незаперечним маркером літературності. Простежено тяжіння європейської літератури до формалістичної виробленості, що відображено у двох лініях: у версифікаційну естетству та зоровій поезії. Творчість І. Франка й Лесі Українки розглянуто в аспекті формалізму. Проаналізовано твори яскравих представників українського модернізму (Антонич, Свідзінський, Шульц, Стус) на мовному рівні. Актуалізуючи внутрішні смисли слів, митці такого рівня відкривають для мови подальші можливості – вони віднаходять нові сучасні значення, втілюючи їх у свіжі форми. У ХХ ст. критерій оригінальності стає чи не основним. Урахування культурно-історичної вмотивованості критеріїв художності – головна методологічна засада у визначенні мистецького рівня літературних творів. Критерії дослідника літератури мусять корелюватися з естетичними критеріями, на основі яких постав твір. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | художня література | uk_UK |
| dc.subject | зміст | uk_UK |
| dc.subject | форма | uk_UK |
| dc.subject | критерії художності | uk_UK |
| dc.subject | літературний розвиток | uk_UK |
| dc.subject | естетичні категорії | uk_UK |
| dc.subject | жанр | uk_UK |
| dc.subject | поетика | uk_UK |
| dc.subject | феномен | uk_UK |
| dc.title | Критерії художності літератури: дихотомія змісту і форми в контекстах епох | uk_UK |
| dc.type | Dissertation Abstract | uk_UK |
| thesis.degree.level | докторська дисертація | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.identifier.orcid | http://orcid.org/0000-0002-0277-3280 | - |
| dc.subject.udc | 808.1:821.161.2.09(043.5) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| avtoref_Levchuk.pdf | 637,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.