Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсип, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorОсип, Юрій Леонідович-
dc.date.accessioned2025-11-25T10:10:25Z-
dc.date.available2025-11-25T10:10:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.date.submitted2024-12-01-
dc.identifier.citationОсип М. А., Осип Ю. Л. Використання теоретичних знань з біології та хімії під час педагогічної практики студентів у початковій школі. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. Вінниця, 2024. Вип. 3 (47). С. 47–49.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29382-
dc.description.abstractУ статті розглядається значення теоретичних знань з біології та хімії для педагогічної практики студентів у початковій школі. Описано підходи до інтеграції природничих дисциплін у навчальний процес на рівні молодших класів.uk_UK
dc.format.extent47–49-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінницький гуманітарно-педагогічний коледжuk_UK
dc.subjectтеоретичні знанняuk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.subjectбіологіяuk_UK
dc.subjectхіміяuk_UK
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UK
dc.titleВикористання теоретичних знань з біології та хімії під час педагогічної практики студентів у початковій школіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue3 (47)-
dc.citation.journalTitleВісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу-
dc.contributor.affiliationКЗВО «Луцький педагогічний коледж»uk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc373.3.016:502.2uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FChem)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf669,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.