Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2937
Назва: Особливості проведення гідротерапії дітям з аутизмом
Інші назви: Peculiarities of Conducting of Hydropathy for Children with Autism
Автори: Нагорна, Ольга
Михайлова, Наталія
Nagorna, Olga
Mikhailova, Natalya
Бібліографічний опис: Нагорна О. Особливості проведення гідротерапії дітям з аутизмом / О. Нагорна, Н. Михайлова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 295–298.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 6-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: аутизм
корекція
гідротерапія
загальна, дрібна моторика
комунікативна функція
autism
hydrotherapy
general and fine motoricity
communicative function
Короткий огляд (реферат): В осіб з аутизмом спостерігається безліч форм повторюваної або обмеженої поведінки: стереотипи, імпульсивна поведінка, потреба в одноманітності, опір змінам; ритуальна поведінка, обмежена поведінка, аутоагресія. Дослідження цієї проблеми упродовж декількох десятиліть дало змогу визначити характерні закономірності клініко-діагностичної картини цього захворювання. Із клінічного погляду, ранній дитячий аутизм є одним із найбільш важких порушень розвитку. Основне завдання статті – дослідити ефективність впливу засобів фізичної реабілітації (гідротерапії) на фізичний стан дітей з аутизмом. Методи дослідження – аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури з теми; аналіз карт обстежень дітей із аутизмом; педагогічне спостереження. Дослідження довело, що одним з ефективних засобів корекції розвитку дітей з аутизмом є проведення систематичних занять із гідрокінезотерапії, яка повинна проводиться з урахуванням характерних особливостей захворювання та індивідуальностей дитини. Застосування гідрокінезотерапії дітей з аутизмом покращує комунікативні функції дитини, загальну та дрібну моторику, формує мотивацію до занять. Persons with autism have many forms of repeated or limited behavior: stereotypes, impulsive behavior, need in monotony, changes resistance, ritual behavior, limited behavior, autoaggression. Studies of the problem duing latest decades let us define main characteristics of clinicodiagnostic picture of this illness. Early child’s autism is the most severe development disorder. Main task of the research is to study the effectiveness of influence of means of physical rehabilitation on physical condition of children with autism. Methods of the research: analysis and generalization of data of scientific and methodological literature on the topic, analysis of medical cards of children with autism, pedagogical observations. The research has shown that one of the most effective means of correction of development of children with autism is conducting of systematic exercises in hydrokinesitherapy that must be conducted taking into account of peculiarities of the illness and child’s individuality. Applying of hydrokinesitherapy to children with sutism improved communicative functions of a child, general and fine motoricity, formed motivation to exercising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2937
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagorna.pdf222,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.