Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29358
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації
Автори: Савчук, Ярослава Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Савчук Я. О. Інтегровані маркетингові комунікації: методичні вказівки до проведення практичних занять / Волинський національний університет імені Лесі Українки . Луцьк, 2025. 40 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 24-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138:659.4(07.034)
Теми: Маркетинг
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до проведення практичних занять містять структуру освітнього компонента, теми практичних занять, питання до обговорення, практичні завдання. Рекомендовано студентам освітнього ступеня «магістр» спеціальності D5 «Маркетинг» ОП «Маркетинг та міжнародна логістика» денної форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29358
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
integrov_mark.pdf649,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.