Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремський, Олександр-
dc.contributor.authorНападій, Андрій-
dc.contributor.authorСиротюк, Сергій-
dc.contributor.authorYastremskiy, Aleksandr-
dc.contributor.authorNapadiy, Andrey-
dc.contributor.authorSyrotiuk, Sergey-
dc.date.accessioned2014-02-04T14:43:25Z-
dc.date.available2014-02-04T14:43:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯстремський О. Рівень показників фізичного стану хлопців 12–13 років у кінці та на початку навчального року / О. Ястремський, А. Нападій, С. Сиротюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 267–269.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 616-056.2-055.15-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2924-
dc.description.abstractУ статі проаналізовано результати та наведено дані динаміки окремих показників фізичного стану хлопців 12–13 років у кінці навчального року (6 клас) і після літніх канікул (7 клас). Підкреслюється важливість, що тривалість зниженого рухового режиму, гіподинамія впливають на розвиток дезадаптаційних процесів в організмі учнів і вимагає після канікул поступового «втягування» організму дітей у систематичні заняття фізичними вправами, що обумовлює розробку періодизації фізичної підготовки протягом навчального року. In the article we have analysed the results and presented data of dynamics of certain indices of physical condition of boys aged 12–13 at the end of an academic year (6th class) and after summer holidays (7th class). We have also highlighted the importance of the fact that duration of lowered traction mode, hypodynamia influence the development of deadaptation processes in organisms of pupils and after holidays needs involvement of children’s organisms into systematic classes of physical education. This predetermines the development of periodization of physical preparation during an academic year.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпоказники фізичного стануuk_UK
dc.subjectфізичний розвитокuk_UK
dc.subjectхлопці 12–13 роківuk_UK
dc.subjectнавчальний рікuk_UK
dc.subjectphysical condition indicesuk_UK
dc.subjectphysical developmentuk_UK
dc.subjectboys aged 12–13uk_UK
dc.subjectacademic yearuk_UK
dc.titleРівень показників фізичного стану хлопців 12–13 років у кінці та на початку навчального рокуuk_UK
dc.title.alternativeLevel of Indices of Physical Condition of Children Aged 12–13 at the end and at the Beginning of an Academic Yearuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yastrems.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.