Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorШмат, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T14:15:30Z-
dc.date.available2025-11-19T14:15:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШмат А. В. Удосконалення комплексу Digital-маркетингу готельного підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 66 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29233-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні засади digital-маркетингу, що реалізується у віртуальному середовищі та служить для підприємств готельної сфери не лише гарним «портфоліо», «книгою скарг та пропозицій», а й місцем просування готельного продукту. Висвітлено його відмінності від традиційного маркетингу, подано характеристику його функцій та основних інструментів для готельного підприємства. Здійснено аналіз готельного підприємства «Хижина SPA» у місті Трускавець. Проаналізовано фактори зовнішнього та внутріщнього середовища закладу, що визначають вибір та використання інструментів комплексу digital-маркетингу готелю. Здійснено моніторинг ключових відгуків споживачів послуг готелю щодо його діяльності за сайтами онлайн-бронювання. Проаналізовано роботу сайту готелю за допомогою інструменту веб-аналітики. Проаналізовано результативність діючих інструментів digital-маркетингу підприємства. Визначені головні цілі та завдання нового комплексу digital-маркетингу готелю «Хижина SPA» та розроблений його алгоритм.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectdigital-маркетингuk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectготельuk_UK
dc.subjectцифровізаціяuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectцінова політикаuk_UK
dc.subjectзбутова політикаuk_UK
dc.titleУдосконалення комплексу Digital-маркетингу готельного підприємстваuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmat_2024.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.