Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Oксана Степанівна-
dc.contributor.authorСлуцька, Дарина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T14:02:09Z-
dc.date.available2025-11-19T14:02:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСлуцька Д. А. Диверсифікація готельного бізнесу в умовах кризи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 106 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29229-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі звертається увага на ключову роль диверсифікації у готельному бізнесі, особливо в умовах війни, коли стійкість та виживання підприємств стає завданням першочергового значення. Тут аргументується, що адаптація до змінних умов та розширення спектру послуг і аудиторій є стратегічно важливими для подальшого розвитку бізнесу. Також зазначається, що диверсифікація не обмежується лише розширенням готельних послуг, що включає розвиток альтернативних напрямків, таких як оренда кімнат, індивідуальні локації, приватні заходи та інноваційні пропозиції. Окрім цього, такий підхід дозволяє зберігати конкурентоспроможність та забезпечувати стабільність у складних умовах. Важливими факторами, що обумовлюють необхідність диверсифікації є зміна у потреб та очікувань гостей, конкурентне середовище, а також економічні та політичні фактори, такі як тривалі воєнні дії та нестабільність економіки. Диверсифікація спрямована на зниження ризиків, пов'язаних з сезонністю, економічними коливаннями, та може призвести до збільшення доходів і прибутку. На основі результатів дослідження формулюються висновки щодо ефективності диверсифікації для готельних підприємств та розробляється власний проєкт, спрямований на популяризацію туризму та розширення готельного бізнесу на Волині.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UK
dc.subjectготельна мережаuk_UK
dc.subjectпроєктuk_UK
dc.subjectінвестиції, готеліuk_UK
dc.subjectапарт-готеліuk_UK
dc.subjectглемпінгиuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.titleДиверсифікація готельного бізнесу в умовах кризиuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slyzka_2024.pdf5,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.