Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2922
Назва: Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях із фізичного виховання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Activization of Educational Activity of Students at the Lessons of Physical Education at a Higher Educational Establishment
Автори: Стадніков, Геннадій
Stadnikov, Gennadiy
Бібліографічний опис: Стадніков Г. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях із фізичного виховання у вищому навчальному закладі / Г. Стадніков // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 256–261.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 4-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: гуманізація фізичного виховання
студенти
навчально-пізнавальна діяльність
методики дослідження
самооцінка власного здоров’я
статистичні показники
humanizing of physical education
students
educational-cognitive activity
research methods
self-appraisal of own health
statistical indexes
Короткий огляд (реферат): Проведення дослідження зі студентським контингентом для самовизначення рівня здоров’я за загальновідомими та широко апробованими методиками дасть змогу молоді зрозуміти, що одним із найважливіших станів людини є здоров’я, та залучить їх до наукової діяльності. Завдання роботи – ознайомити студенток з основами самооцінки, самопізнання власного здоров’я; визначити стан здоров’я за методикою В. П. Войтенка та ступінь ризику розвитку серцево-судинних захворювань за методикою С. О. Душаніна; здійснити первинну класифікацію показників; оцінити статистичну достовірність досліджуваних груп. Методи й організація дослідження: аналіз і синтез, систематизація та узагальнення даних наукової й науково-методичної літератури; етап констатувального експерименту; математико-статистичні методи обробки результатів. У жовтні-листопаді 2012 р. досліджувалося 116 осіб. У роботі подано характеристики показників стану здоров’я за методикою В. П. Войтенка та ступеня ризику розвитку серцево-судинних захворювань студенток першого курсу за методикою С. О. Душаніна, зроблено первинну класифікацію результатів. Оцінено статистичну достовірність досліджуваних груп. Отже, побудова навчального процесу з фізичного виховання на принципах гуманізації сприяє підбору навчального матеріалу, який має особистісне значення для кожного. Середньостатистичні показники всіх чотирьох груп належать за показниками стану здоров’я (методика В. П. Войтенка) до посереднього; за показниками ступеня розвитку серцево-судинних захворювань – до мінімального ризику. За параметричним критерієм Фішера функціональні показники нестабільні у групах 1–3 і 1–4 (методика В. П. Войтенка), а також у групах 1–2 та 1–3 (методика С. О. Душаніна). Realization of research with a student contingent with an aim of self-determination of health level after the well-known and widely approved methods will give to the youth an understanding that one of the major human states is a health, and will bring over them to scientific activity. The tasks of work is to acquaint students with bases of self-appraisal, self-knowledge of own health; to define the health state after the method of V. P. Voytenko and degree of risk of development of cardio-vascular diseases after the method of S. O. Dushanin; to carry out primary classification of indexes; to estimate statistical authenticity of the probed groups. Methods and organization of research: analysis and synthesis, systematization and generalization of information of scientific and scientifically methodical literature; stage of establishing experiment; mathematic and statistical methods of treatment of results. 116 persons were probed in October and November, 2012. In the article the descriptions of indexes of the health state after the method of V. P. Voytenko and degree of risk of development of the first course students’ cardio-vascular diseases after the method of S. O. Dushanin are given, primary classification of results is done. Statistical authenticity of the probed groups is appraised. Conclusions. 1. The construction of physical education process based on the principles of humanizing is contributed to the selection of educational material, which has a personality value for everybody. 2. Average indexes of all four groups belong to mediocre on the indexes of the health state (method of V. P. Voytenko); to the minimum risk on the indexes of degree of development of cardio-vascular diseases. 3. After the self-reactance criterion of Fisher functional indexes are unstable in groups 1–3 and 1–4 (method of V. P. Voytenko), and also in groups 1–2 and 1–3 (method of S. O. Dushanin).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2922
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stadnikov.pdf252 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.