Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorВенсько, Каріна Андріївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T10:52:12Z-
dc.date.available2025-11-19T10:52:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВенсько К. А. Маркетингова діяльність готельного підприємства «Sonata» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 55 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29202-
dc.description.abstractУ бакалаврській роботі розкрито сутність та значення маркетингової діядбності готельних підприємств Сформульовано та проаналізовано напрями, об’єкти та цілі, завдання маркетингових досліджень, що здійснюються підприємствами. Обгрунтовано вплив результатів маркетингових досліджень як передумови забезпечення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. Вивчено та проаналізовано показники маркетингової діяльності готелю «Sonata» на ринку готельних послуг Львова. Проаналізовано внутрішнє середовище діяльності підприємства, зокрема його місію та завдання, особливості ведення бізнесу, основні функції маркетингу, які виконує підприємство, проведено PEST та SWOT-аналіз діяльності підприємства готельних послуг. Здійснена оцінка конкурентоспроможності готельного закладу та позиціонування досліджуваного підприємства. У результаті виконання кваліфікаційної роботи обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингових діяльності готельного підприємства. Запропонуємо програму лояльності для гостей закладу «Sonata» та обгрунтована система накопичування та списування балів гостей. Обгрунтована пропозиція для постійних гостей готелю – програма інвестиції у відпочинок «Подаруй собі канікули».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectготельне підприємстваuk_UK
dc.subjectлояльність готелюuk_UK
dc.titleМаркетингова діяльність готельного підприємства «Sonata»uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vensko_2024.pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.