Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T10:46:08Z-
dc.date.available2025-11-19T10:46:08Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-
dc.identifier.citationГордун С. М. Лінгвокраїнознавчий аспект при вивченні іноземної мови у закладах вищої освіти. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». Київ, 2024. № 12 (46). С. 225–234. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-12(46)-225-234uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29200-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню лінгвокраїнознавчого аспекту при вивченні іноземної мови в закладах вищої освіти. Актуальність теми зумовлена потребою інтеграції мовної освіти та культурних знань, які сприяють формуванню всебічно розвинених фахівців, здатних ефективно комунікувати в міжнародному середовищі. Вивчення іноземної мови не обмежується лише опановуванням граматичними структурами чи словниковим запасом; важливо також усвідомлювати соціокультурні контексти, в яких ці елементи функціонують. В статті увага звертається увага на те, що лінгвокраїнознавство як компонент мовної освіти допомагає студентам краще розуміти культурні особливості, традиції та цінності носіїв мови, і як саме вони відбиваються в мові. В статті також аналізуються різноманітні методичні підходи до використання лінгвокраїнознавчих матеріалів у навчальному процесі. Зокрема, обговорюються способи використання автентичної літератури, матеріалів та історії для збагачення навчального матеріалу. У статті також підкреслюється важливість впровадження інноваційних підходів та мультимедійних технологій, які сприяють створенню автентичного мовного середовища та підвищують ефективність навчання. Окремо розглядаються особливості міжкультурної комунікації, яка є ключовим елементом сучасного навчання іноземних мов. У статті наголошується, що використання лінгвокраїнознавчих матеріалів допомагає студентам не лише розвивати мовну та мовленнєву компетенції, а й формувати критичне мислення та емоційний інтелект, що в майбутньому допоможе їм стати більш адаптивними у глобалізованому світі. Таким чином, лінгвокраїнознавчий аспект вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти є важливим чинником для підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно спілкуватися в міжнародному середовищі.uk_UK
dc.format.extent225-234-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UK
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk_UK
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UK
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.subjectкраїнознавствоuk_UK
dc.titleЛінгвокраїнознавчий аспект при вивченні іноземної мови у закладах вищої освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-12(46)-225-234-
dc.citation.issue12 (46)-
dc.citation.journalTitleПерспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка».-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКиївuk_UK
dc.relation.referencesСолодка А. К. Теоретико-методичні засади крос-культурної взаємодії учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів: автореф. дис. … доктора пед. наук: 13.00.07. Київ, 2016. 42 с.uk_UK
dc.relation.referencesГапонів А. Б., Возна М. О. Лінгвокраїнознавство. Англомовні країни. Вінниця : Нова Книга, 2005. 464 с.uk_UK
dc.relation.referencesНестеренко Н. М., Лисенко К. В. All Things English. Смак до життя по англійськи. Вінниця : Нова Книга, 2005. 160 с.uk_UK
dc.relation.referencesДубенко О. Ю. Сполучені Штати Америки: путівник перекладача. Вінниця : Нова Книга, 2007. 504 с.uk_UK
dc.relation.referencesСеліванова О. І. English Through Cultures. Київ : Ленвіт, 2013. 480 с.uk_UK
dc.relation.referencesГращенкова В. В., Сергіна С. В. Лінгвокраїнознавство як аспект викладання іноземної мови у ВНЗ з метою забезпечення комунікативності навчання. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/39698/1/Hrashchenkova _Linhvokrainoznavstvo_2009.pdf. (дата звернення: 25.11.2024).uk_UK
dc.relation.referencesПотюк І. Комунікативна компетенція як невід’ємна складова навчально-виховного процесу. Молодь і ринок. 2012. № 1. С. 128–132. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_29. (дата звернення: 25.11.2024).uk_UK
dc.relation.referencesПриходько Н. Г. Формування міжкультурної комунікації у процесі опановування іноземною мовою. Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.). Київ : КНЕУ, 2016. С. 115–117. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/03bbacaf-7f85-4c26-bae7 ca8f74272639/contentuk_UK
dc.relation.referencesDavid Ronder, Peter Thomson. Past Simple: Learning English through History and Culture. Garnet, 2012. 144 p.uk_UK
dc.relation.referencesЗаволока С. І. Лінгвокраїнознавчий аспект викладання іноземної мови. Педаго гіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Одеса, 2020. № 73, Т. 1. С. 59–62. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/73/part_1/12.pdf (дата звернення: 25.11.2024).uk_UK
dc.relation.referencesЛинтвар О.М. Лінгвокраїнознавство як необхідна освітня компонента підготовки майбутніх перекладачів. Актуальні питання іноземної філології. № 16. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 122–127.uk_UK
dc.subject.udc378.016:81’243]:908uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hordun_Article.pdf252,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.