Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТищук, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorАрендарчук, Софія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T10:44:03Z-
dc.date.available2025-11-19T10:44:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАрендарчук С. В. Рекламна діяльність ресторану: оптимізація та шляхи підвищення ефективності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Тищук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 57 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29199-
dc.description.abstractВ роботі досліджено теоретичні аспекти рекламної діяльності в ресторанному бізнесі, здійснено загальну характеристику реклами та рекламної діяльності та основні особливості планування. Наведено основні інструменти рекламної діяльності які важливі для власників ресторанів та гастрономічних закладів та за допомогою яких можливо підвищити ефективність роботи закладу. Проведено аналіз рекламних стратегій в ресторанній сфері, та SWOT-аналіз рекламних кампаній ресторанів. Узагальнено інформацію щодо основних переваг та перспектив використання онлайн-платформ та впливу соціальних мереж на рекламну діяльність. Зазначено, що використання онлайн-платформ, зокрема соціальних мереж, стає ключовим фактором для успіху рекламної діяльності. Соціальні мережі визначають нові стандарти комунікації та спілкування, та їхній вплив на рекламний ландшафт є несумісним із загальними традиційними підходами. Як показують дослідження, ці платформи не тільки забезпечують бізнесам доступ до широкої аудиторії, але й стають каталізатором зміни у способах взаємодії з клієнтами. Запропоновано шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності для ресторанної сфери, шляхом аналізу використання креативних підходів у рекламі.uk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectSWOT-аналізuk_UK
dc.subjectресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.titleРекламна діяльність ресторану: оптимізація та шляхи підвищення ефективностіuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arendarchuk_2024.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.