Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилько, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T10:01:47Z-
dc.date.available2025-11-19T10:01:47Z-
dc.date.issued2025-09-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології в маркетингу та міжнародній логістиці [Електронний ресурс] : методичні вказівки до самостійної роботи / Укл. І. П. Милько; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 39 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29193-
dc.description.abstractМетодичні вказівки до самостійної роботи здобувачів містять програму освітнього компонента, основні терміни та поняття, питання для обговорення, питання для самоконтролю, навчальні завдання для самостійної роботи, тестові завдання для самостійної роботи, перелік питань на екзамен, теми рефератів, список рекомендованої літератури. Рекомендовано здобувачам другого (магістерського) рівня спеціальності Маркетинг, ОПП Маркетинг та міжнародна логістика.uk_UK
dc.description.tableofcontentsВступuk_UK
dc.description.tableofcontentsПрограма освітнього компонентаuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗавдання для самостійної роботиuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 1. Теоретичні аспекти сучасних інформаційних технологій в маркетингу і міжнародній логістиціuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 1. Інформація в управлінні маркетинговою та логістичною діяльністюuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 2. Маркетингова інформаційна система: класифікація видів, сучасні інформаційні технологіїuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 3. Маркетингові дослідження в структурі маркетингової інформаційної системиuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 4. Методи аналізу маркетингової інформаціїuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 2. Практичні аспекти сучасних інформаційних технологій в маркетингу і міжнародній логістиціuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 5. Програмні продукти для аналізу і візуалізації даних у маркетингу та логістиціuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 6. Хмарні сервіси в професійній діяльності маркетолога та логістаuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 7. Клієнтоорієнтовані інформаційні системи (КІС)uk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 8. Інструменти ШІ у маркетинговій і логістичній діяльностіuk_UK
dc.description.tableofcontentsМетодичні рекомендації до виконання індивідуального завданняuk_UK
dc.description.tableofcontentsТеми рефератівuk_UK
dc.description.tableofcontentsПитання на екзаменuk_UK
dc.description.tableofcontentsРекомендована літератураuk_UK
dc.format.extent39-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleСучасні інформаційні технології в маркетингу та міжнародній логістиціuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc339.138+005.932]:004.9(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mylko_2025.pdf742,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.