Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2916
Title: Формування в студентів-маркетологів позитивного ставлення до професійно-спрямованого фізичного виховання
Other Titles: Formation Among Students-Marketing Specialists of Positive Attitude to Professionally-Oriented Physical Education
Authors: Ребрина, Анатолій
Rebryna, Anatoliy
Bibliographic description (Ukraine): Ребрина А. Формування в студентів-маркетологів позитивного ставлення до професійно спрямованого фізичного виховання / А. Ребрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 229–233.
Issue Date: 2013
Date of entry: 4-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: студенти-маркетологи
позитивне ставлення
фізичне виховання
students-marketing specialists
positive attitude
physical education
Abstract: Тенденція погіршення здоров’я та рівня фізичної підготовленості студентів ВНЗ пов’язана не тільки з проблемами економічної кризи, екології, але й із недооцінкою в суспільстві значення фізичного виховання. Вивчення різноманітних аспектів фізкультурної діяльності студентської молоді дає змогу визначити шляхи оптимізації управлінської діяльності ВНЗ через реалізацію заходів, спрямованих на покращення соціально-психологічних процесів, підвищення рівня організованості й згуртованості в студентському колективі. Завдання роботи: 1) проаналізувати науково-методичну та спеціальну літературу з проблеми дослідження; 2) визначити етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Проведено детальний аналіз психолого-педагогічної та спортивної літератури з виховання позитивного ставлення. Описано етапи формування позитивного ставлення студентів спеціальності «Маркетинг» до занять професійно-прикладними фізичними вправами. У вітчизняній та зарубіжній літературі розглянуто різноманітні підходи до вивчення питань змістовності мотивів навчальної діяльності студентів ВНЗ. Визначено етапи формування позитивного ставлення студентів-маркетологів у процесі ППФП: І етап – початкової адаптації (1-й семестр навчання); ІІ етап – адаптації студентів упродовж 2-го семестру навчання; ІІІ етап - формування позитивного ставлення (3–4-й семестри навчання) – це етап становлення колективу студентів групи в цілому. Tendency of worsening of health and level of physical preparation of students of higher educational establishment is connected not only with the problems of economic crisis, ecology and underestimation of the meaning of physical education in the society. Studying of different aspects of physical activity of student youth lets us define ways of optimatization of management activity of higher educational establishment through realization of means aimed at improvement of socio-psychological processes, increasing of organizational level and unity among students. Tasks of the work: 1) to analyze scienfici-methodological and special literature on the research problem. 2) to define stages of formation of positive attitude of students-marketing specialists in the process of professionally-applied physical preparation. We have conducted a detailed analysis of psychological-pedagogical and sports literature on positive attitude formation. There were also described stages of formation of positive attitude of students-marketing specialists: I stage – stage of initial adaptation (I semester of studying); II stage – stage of adaptation of students during the II semester; III stage of formation of positive attitude (III-IV semesters of studying) – stage of formation of university students collective.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2916
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrina.pdf218,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.