Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29155Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Осип, Юрій Леонідович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-17T15:03:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-17T15:03:35Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.date.submitted | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Осип Ю. Біохімія як основа формування клінічного мислення студентів стоматологів. Проблеми освіти. 2025. Вип. 2 (103). С. 583-593. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-103.2025.38. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29155 | - |
| dc.description.abstract | У сучасній системі стоматологічної освіти особливе значення має формування клінічного мислення, що ґрунтується на розумінні фундаментальних біохімічних процесів, які лежать в основі здоров’я та патології тканин ротової порожнини. Викладання біохімії для студентів- стоматологів виходить за межі суто теоретичного предмета, адже воно забезпечує міждисциплінарний зв’язок із фізіологією, патологією, фармакологією та клінічними дисциплінами. Саме завдяки біохімічним знанням майбутні лікарі здатні усвідомлювати механізми розвитку карієсу, пародонтиту, запальних процесів та оцінювати роль біомаркерів у діагностиці й прогнозуванні перебігу захворювань. Формування клінічного мислення відбувається через інтеграцію теоретичних знань із практичними завданнями: аналіз клінічних випадків, інтерпретація лабораторних результатів, моделювання патологічних процесів. Використання проблемно-орієнтованого навчання, кейс-методів та цифрових освітніх ресурсів сприяє підвищенню мотивації студентів і розвитку здатності застосовувати біохімічні знання у майбутній практиці. Важливим є також акцент на критичному аналізі наукової інформації, що формує у здобувачів освіти навички доказової медицини. Таким чином, біохімія виступає не лише фундаментальною наукою, але й ключовим інструментом професійної підготовки стоматологів. Вона формує аналітичне, клінічно орієнтоване мислення, що забезпечує високий рівень компетентності майбутніх фахівців та сприяє підвищенню якості стоматологічної допомоги. | uk_UK |
| dc.format.extent | 583-593 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» | uk_UK |
| dc.subject | біохімія | uk_UK |
| dc.subject | стоматологічна освіта | uk_UK |
| dc.subject | клінічне мислення | uk_UK |
| dc.subject | лабораторна діагностика | uk_UK |
| dc.title | Біохімія як основа формування клінічного мислення студентів стоматологів | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-103.2025.38 | - |
| dc.citation.issue | 2 (103) | - |
| dc.citation.journalTitle | Проблеми освіти | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.subject.udc | 572.5:615.31:378.147 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FChem) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 23654.pdf | 847,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.