Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсип, Юрій Леонідович-
dc.date.accessioned2025-11-17T15:03:35Z-
dc.date.available2025-11-17T15:03:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationОсип Ю. Біохімія як основа формування клінічного мислення студентів стоматологів. Проблеми освіти. 2025. Вип. 2 (103). С. 583-593. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-103.2025.38.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29155-
dc.description.abstractУ сучасній системі стоматологічної освіти особливе значення має формування клінічного мислення, що ґрунтується на розумінні фундаментальних біохімічних процесів, які лежать в основі здоров’я та патології тканин ротової порожнини. Викладання біохімії для студентів- стоматологів виходить за межі суто теоретичного предмета, адже воно забезпечує міждисциплінарний зв’язок із фізіологією, патологією, фармакологією та клінічними дисциплінами. Саме завдяки біохімічним знанням майбутні лікарі здатні усвідомлювати механізми розвитку карієсу, пародонтиту, запальних процесів та оцінювати роль біомаркерів у діагностиці й прогнозуванні перебігу захворювань. Формування клінічного мислення відбувається через інтеграцію теоретичних знань із практичними завданнями: аналіз клінічних випадків, інтерпретація лабораторних результатів, моделювання патологічних процесів. Використання проблемно-орієнтованого навчання, кейс-методів та цифрових освітніх ресурсів сприяє підвищенню мотивації студентів і розвитку здатності застосовувати біохімічні знання у майбутній практиці. Важливим є також акцент на критичному аналізі наукової інформації, що формує у здобувачів освіти навички доказової медицини. Таким чином, біохімія виступає не лише фундаментальною наукою, але й ключовим інструментом професійної підготовки стоматологів. Вона формує аналітичне, клінічно орієнтоване мислення, що забезпечує високий рівень компетентності майбутніх фахівців та сприяє підвищенню якості стоматологічної допомоги.uk_UK
dc.format.extent583-593-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДержавна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»uk_UK
dc.subjectбіохіміяuk_UK
dc.subjectстоматологічна освітаuk_UK
dc.subjectклінічне мисленняuk_UK
dc.subjectлабораторна діагностикаuk_UK
dc.titleБіохімія як основа формування клінічного мислення студентів стоматологівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52256/2710-3986.2-103.2025.38-
dc.citation.issue2 (103)-
dc.citation.journalTitleПроблеми освіти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc572.5:615.31:378.147uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FChem)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23654.pdf847,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.