Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМагдисюк, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorНевідомська, Софія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T14:47:40Z-
dc.date.available2025-11-13T14:47:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНевідомська С. П. Психологічна готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності у закладі освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 79 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29080-
dc.description.abstractВступ випускної кваліфікаційної магістерської роботи містить опис актуальності дослідження, мету – теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження психологічної готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності в закладах освіти – та завдання. Перший розділ розкриває основні підходи до розуміння поняття готовності у професійній діяльності практичних психологів, структурні компоненти та ключові чинники, що впливають на формування психологічної готовності в період професійної підготовки, сучасні наукові уявлення щодо впливу особистісних рис, професійної мотивації, емоційної стабільності та саморегуляції на готовність фахівця до реалізації професійних завдань. Особливу увагу приділено аналізу специфіки діяльності практичного психолога в умовах освітнього середовища, зокрема в контексті сучасних соціальних викликів, включаючи наслідки війни, кризові явища в освітньому процесі та потребу в забезпеченні учасників освітнього процесу психологічним супроводом. Другий розділ представляє психодіагностичні методи, що використовувались для оцінки психологічної готовності до професійної діяльності, самоефективності, самоактуалізації, професійної спрямованості, компонентів професійної ідентичності та психологічної зрілості особистості. Емпіричний матеріал описано та використано у наступних етапах нашого дослідження. Третій розділ містить опис комплексної програми для підвищення психологічної готовності практичних психологів до професійної діяльності у закладах освіти, та також результативність розробленої програми. Загалом, результати вказують на чітку тенденцію позитивної трансформації психологічної готовності учасників, що підтверджує ефективність програми та підкреслює цінність цілеспрямованих розвивальних втручань у підготовку майбутніх спеціалістів. У висновках магістерського дослідження узагальнено основні теоретичні положення та практичні результати, отримані в процесі вивчення обраної проблематики. Подальший науковий інтерес полягає у доопрацюванні та вдосконаленні програми формування відповідальності як складової професійної компетентності майбутніх психологів. Практичне значення отриманих результатів передбачає можливість їх застосування задля професійної підготовки майбутніх практичних психологів, розробці тренінгових програм, системі професійної адаптації в умовах закладу освіти, а також у підвищенні ефективності діяльності фахівців психологічної служби.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UK
dc.subjectзаклад освітиuk_UK
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk_UK
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.titleПсихологічна готовність майбутніх практичних психологів до професійної діяльності у закладі освітиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nevidomsʹka_2025.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.