Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилько, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T10:04:12Z-
dc.date.available2025-11-13T10:04:12Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент: методичні вказівки до самостійної роботи [Електронний ресурс] / Укл. І. П. Милько; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 66 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29053-
dc.description.abstractМетодичні вказівки до самостійної роботи здобувачів містять програму освітнього компонента, основні терміни та поняття, питання для обговорення, питання для самоконтролю, навчальні завдання для самостійної роботи, тестові завдання для самостійної роботи, перелік питань на екзамен, теми рефератів, список рекомендованої літератури. Рекомендовано здобувачам другого (магістерського) рівня спеціальності Маркетинг, ОПП Маркетинг та міжнародна логістика.uk_UK
dc.description.tableofcontentsВступuk_UK
dc.description.tableofcontentsПрограма освітнього компонентаuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗавдання для самостійної роботиuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 1. Теоретичні аспекти та організація маркетингового менеджментуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 1. Сутність та завдання маркетингового менеджментуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 2. Процес маркетингового менеджментуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 3. Організація маркетингового менеджментуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 4. Створення маркетингових організаційних структурuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 2. Планування, мотивація та контроль у маркетинговому менеджментіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 5. Сутність та система маркетингового плануванняuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 6. Формування маркетингової стратегії та планування маркетингових програмuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 7. Управління розробкою та реалізацією комплексу маркетингуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 8. Мотивація маркетингової діяльностіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 9. Контроль маркетингової діяльностіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТеми рефератівuk_UK
dc.description.tableofcontentsПитання на екзаменuk_UK
dc.description.tableofcontentsРекомендована літератураuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UK
dc.titleМаркетинговий менеджментuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subject.udc005:339.138(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММ_самос_р_2025.pdf803,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.