Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Антоній Петрович-
dc.contributor.authorРакович, Юрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-11-13T10:00:48Z-
dc.date.available2025-11-13T10:00:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРакович Ю. А. Психологічні особливості формування резильєнтності та стресостійкості у молоді : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 62 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29051-
dc.description.abstractУ першому розділі кваліфікаційної роботи описано психологічні особливості формування резильєнтності та стресостійкості у старшому юнацькому віці. Стрес є станом організму, що виникає під час взаємодії з довкіллям і характеризується значним напруженням, коли звичайні адаптаційні реакції стають недостатніми. Вивчаючи це питання, можна дійти висновку, що стрес піддається контролю. Основною причиною його виникнення вважається невміння свідомо чи несвідомо задіяти відповідні внутрішні механізми для подолання складних ситуацій і пов’язаних із ними станів. Реакція організму включає фізіологічні зміни, такі як пришвидшене дихання, незначне підвищення артеріального тиску та пульсу. Паралельно з цим відбуваються психічні зміни: зростає рівень збудження, увага фокусується на подразнику, і людина активізує контроль над ситуацією. У другому розділі представлено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей формування резильєнтності та стресостійкості у старшому юнацькому віці. Молодь мають високий рівень розвитку, що показує їх загальну ефективність, стійкість та стабільність у подіях, що мають стресогенний характер. На основі отриманих результатів нашого дослідження можна стверджувати, що більшість учасників дослідження відчувають помірний рівень стресу. Також спостерігається значна кількість людей з легкими проявами депресії та тривоги. Результати кореляційного аналізу демонструють сильний взаємозв’язок між проявами стресу, рівнем стресостійкості та виснаженням, викликаним стресом. Рівень депресії зріс у досліджуваних виявлено легку депресію, яка супроводжується млявістю, сонливістю, переїданням або, навпаки, зниженням апетиту. Погіршення самопочуття та настрою також зафіксовано. Найвиразніших змін зазнав рівень активності студентів, за поточними даними частина респондентів мають низький рівень активності, що проявляється у бездіяльності, повільності, байдужості, потребі у відпочинку та сонливості. У третьому розділі нашої кваліфікаційної роботи, на основі результатів емпіричного дослідження, представлено програму профілактики стресових розладів, станів тривоги та депресії у старшому юнацькому віці. Також у роботі описано рекомендації для підвищення резильєнтності та стресостійкості для осіб старшого юнацького віку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectрезильєнтністьuk_UK
dc.subjectтривожністьuk_UK
dc.subjectвійнаuk_UK
dc.subjectстресостійкістьuk_UK
dc.subjectдепресіяuk_UK
dc.subjectмолодьuk_UK
dc.subjectстресові ситуаціїuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості формування резильєнтності та стресостійкості у молодіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rakovych_2025.pdf770,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.