Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29024Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гусак, Людмила Євгенівна | - |
| dc.contributor.author | Маленицький, Денис Сергійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-12T13:05:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-12T13:05:16Z | - |
| dc.date.issued | 2025-08 | - |
| dc.identifier.citation | Гусак, Л. Є.; Маленицький, Д. С. Креативні технології навчання англійської мови як чинник формування професійної компетентності дорослих. Суспільство та національні інтереси. 2025, № 8(16). C . 80–89. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-8(16)-80-89 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29024 | - |
| dc.description | Матеріал призначений для викладачів закладів вищої освіти, науковців та студентів філологічних спеціальностей, які досліджують питання професійної підготовки вчителів іноземних мов. | uk_UK |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто сучасні підходи до формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в умовах реформування освіти. Проаналізовано концепції компетентнісного, діяльнісного та акмеологічного підходів, визначено їх роль у забезпеченні ефективної професійної підготовки. Обґрунтовано значення інтеграції інноваційних технологій навчання, розвитку креативності та самостійності студентів у процесі фахового становлення. Результати дослідження підкреслюють необхідність комплексного підходу до формування професійної компетентності через практичну спрямованість навчання, міждисциплінарні зв’язки та використання сучасних педагогічних технологій. | uk_UK |
| dc.format.extent | 80–89 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | ГО «Європейська наукова платформа» | uk_UK |
| dc.subject | креативні технології | uk_UK |
| dc.subject | навчання англійської мови | uk_UK |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UK |
| dc.subject | Virtual Theatre, | uk_UK |
| dc.subject | Artificial English Environment. | uk_UK |
| dc.title | Креативні технології навчання англійської мови як чинник формування професійної компетентності дорослих | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-8(16)-80-89 | - |
| dc.citation.issue | 8(16) | - |
| dc.citation.journalTitle | Суспільство та національні інтереси | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.subject.udc | 378.147:811.111 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 27119.pdf | 261,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.