Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановська, Зореслава Юріївна-
dc.date.accessioned2025-10-28T14:19:31Z-
dc.date.available2025-10-28T14:19:31Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.citationТипи прив’язаності та їх корекція : метод рекомендації для проведення практ. та лабор. занять з вибіркового освітнього компонента / уклад. З. Крижановська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра загальної та клінічної психології. Луцьк, 2025. 43 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28789-
dc.description.abstractТеорія прив’язаності (англ. theory of attachment) узагальнює результати досліджень психології розвитку та досліджень прив’язаності (англ. attachment research), які доводять, що у людей є вроджена потреба будувати близькі та посилювати емоційні стосунки з іншими людьми. Ця концепція була розроблена британським психоаналітиком і дитячим психіатром Джоном Булбі, шотландським психоаналітиком Джеймсом Робертсоном і американо-канадським психологом Мері Ейнсворт. Методичні рекомендації з вибіркового освітнього компонента є необхідним елементом ефективного навчального процесу, який допоможе забезпечити якісну підготовку студентів і поглиблення їхніх знань у галузі психології прив’язаності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectприв'язаністьuk_UK
dc.subjectлабораторні заняттяuk_UK
dc.subjectпсихологія особистостіuk_UK
dc.titleТипи прив'язаності та їх корекціяuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.subject.udc159.942.5:316.47uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
typ_pryviaz25.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.