Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorКостів, Богдан Тарасович-
dc.date.accessioned2025-10-27T14:58:40Z-
dc.date.available2025-10-27T14:58:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисюк Т. В., Костів Б. Т. Інноваційні підходи до цифровізації екскурсійної діяльності в умовах трансформації туристичного простору. Економіка та суспільство. 2025. № 74. DOI : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-34.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28753-
dc.description.abstractСучасне туристичне середовище зазнає суттєвих змін під впливом цифрових технологій, що формують нові підходи до організації, презентації та споживання екскурсійних продуктів. У статті здійснено комплексний аналіз інноваційних підходів до цифровізації екскурсійної діяльності, що включає використання віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності, мобільних додатків, аудіогідів на основі штучного інтелекту, геолокаційних сервісів та інтерактивних мультимедійних платформ. Дослідження акцентує увагу на трансформації традиційних екскурсій у цифрові формати, які забезпечують доступність туристичних послуг незалежно від географічного розташування користувача, сприяють персоналізації вражень та розширюють можливості взаємодії з культурною спадщиною. Представлені результати підкреслюють роль інновацій як каталізатора конкурентоспроможності у сфері туризму та визначають вектори подальшого розвитку екскурсійної діяльності в контексті цифрової трансформації.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UK
dc.subjectінноваційні підходиuk_UK
dc.subjectцифровізаціяuk_UK
dc.subjectекскурсійна діяльністьuk_UK
dc.subjectтрансформаціяuk_UK
dc.subjectтуристичний простірuk_UK
dc.titleІнноваційні підходи до цифровізації екскурсійної діяльності в умовах трансформації туристичного просторуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-34-
dc.citation.issue74-
dc.citation.journalTitleЕкономіка та суспільство-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, географічний факультет, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, спеціальність 242 Туризм і рекреація,освітньо-професійна програма "Туризм" 2 курс група Тур-66Мuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0006-2369-9186-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1629-9652-
dc.relation.references1. Васильєва Н. Б., Нижниченко Я. Є., Заболотна О. С. Вплив цифровізації на трансформацію бізнес‐ моделей у традиційних галузях економіки. Академічні візії. 2024. № 37. С. 1–9.uk_UK
dc.relation.references2. Лисюк Т. В., Ройко Л. Л., Білецький Ю. В. Цифрові інноваційні технології в секторі туризму України. Економіка та суспільство. 2023. № 52. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-36.uk_UK
dc.relation.references3. Лисюк Т. В., Ройко Л. Л., Горяєва А. І. Інноваційні інформаційні процеси у розвитку туристичного сектору України. Економіка та суспільство. 2024. № 59. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-60.uk_UK
dc.relation.references4. Марусей Т. В. Діджиталізація туристичного сектору як інструмент розвитку в сучасних умовах. Ефективна економіка. 2020. № 8. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.8.73.uk_UK
dc.relation.references5. Фернандес Р. К. Е. Парадигма цифрової трансформації бізнес‐процесів підприємства. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2024. № 326(1). С. 410–414.uk_UK
dc.relation.references6. Паньків Н., Гуменяк В. Діджиталізація туристичних маршрутів в Україні: сучасний стан та тенденції розвитку. Development Service Industry Managemen. 2024. № 1. С. 253–267. https://doi.org/10.31891/dsim2024-5(37)uk_UK
dc.relation.references7. Писарева І., Яловнича К. Сталий розвиток туризму в цифрову епоху: розвиток смартдестинацій. Економіка та суспільство. 2024. № 69. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-104uk_UK
dc.subject.udc338.48uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf476,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.