Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28658
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розмирська, Юлія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-15T11:22:28Z | - |
dc.date.available | 2025-10-15T11:22:28Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Розмирська Ю. А. Психологічні техніки емоційної стабільності : силабус вибіркового освітнього компонента підготовки бакалавра галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 11 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28658 | - |
dc.description.abstract | Програма освітнього компонента «Психологічні техніки емоційної стабільності» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістра за спеціальністю 053 Психологія та є вибірковою дисципліною. В умовах воєнного та поствоєнного станів, реакції людей на важкі, травмівні події часто проявляються у вигляді гострої стресової реакції та/або посттравматичної стресової реакції. Фахівцю психологу важливо дуже добре розуміти фізіологічну основу стресу, його властивості, функції, етапи розвитку, способи діагностики та корекції. При діагностиці стресових реакцій важливо користуватися надійним, валідними інструментарієм, який має міжнародне визнання та практично використовується в країнах, де проходили військові дії та/або стихійні лиха. Психокорекція, терапія стресових станів вимагає знань спеціаліста про основи роботи з нормою та девіацією (зокрема терапевтична робота з людьми з особливими освітніми потребами). Привабливість цього курсу полягає в тому, що в результаті здобувачі освіти засвоюють навички: - психодіагностики стресових розладів; - надання першої психологічної допомоги; - вміння використовувати процедуру стабілізації при гострому стресі (за протоколом ASSYST); - вміння використовувати основи когнітивно-поведінкової травма-терапії; - вміння провести терапевтичні процедури впродовж перших годин (критична турбота), днів (миттєва реакція) або в перші три місяці (рання) після травматичного досвіду. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | психологія | uk_UK |
dc.subject | стрес | - |
dc.subject | емоційна стабільність | - |
dc.subject | психологічні техніки | - |
dc.title | Психологічні техніки емоційної стабільності | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psy_tekh.pdf | 386,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.