Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коць, Михайло Онисимович | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-07T13:13:21Z | - |
dc.date.available | 2025-10-07T13:13:21Z | - |
dc.date.issued | 2025-08-28 | - |
dc.identifier.citation | Коць М. О. Силабус корекційно-реабілітаційної практики підготовки Бакалавра галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки спеціальності – 053 Психологія освітньо-професійної програми – Психологія для денної форми здобуття освіти / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2024. 17 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28602 | - |
dc.description.abstract | Метою корекційно-реабілітаційної практики є: поглиблення теоретичних знань, які здобувачі освіти отримали протягом навчанні в університеті; формування у здобувачів освіти вмінь та навичок розробки та впровадження психокорекційної роботи, оволодіння методами та формами її проведення; здобувачів освіти з основними формами та напрямками роботи психолога; спостереження та участь за проведенням консультативної, психокорекційної та просвітницької роботи психолога. Основними завданнями є: • опрацювання наукової та методичної психологічної літератури з питань теорії і практики корекційно-реабілітаційної діяльності; • ознайомлення здобувачів освіти з базовою установою, визначеною для проходження практики; • ознайомлення здобувачів освіти з основними формами корекційної роботи психолога; • вивчення робочого графіка психолога; • складання здобувачами освіти орієнтовного плану роботи та його узгодження з керівником практики і психологом установи; • спостереження за проведенням консультативної роботи психологом; • спостереження за веденням консультацій психологом; • допомога в оформленні протоколу консультативної бесіди; • спостереження за поведінкою психолога та клієнта під час проведення консультації; • заповнення щоденника спостережень після консультації; • спостереження за проведенням психокорекційної роботи психолога, складання плану корекційної роботи; • проведення індивідуальних та групових консультацій під керівництвом психолога; • участь у роботі тренінгової групи (можливість розігрування певної ролі за завданням психолога). Освітній компонент є нормативним курсом циклу професійної та практичної підготовки фахівця, одним із тих, які зорієнтовані на психологічну діагностику та корекцію. Він покликаний апробувати отримані теоретичні знання на практиці. | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | розробка програми психокорекційної роботи | uk_UK |
dc.subject | аналіз проведеної психокорекційної роботи | uk_UK |
dc.subject | оцінка ефективності психокорекційного впливу | uk_UK |
dc.title | Силабус корекційно-реабілітаційної практики | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kor_reab_prakt.pdf | 765,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.