Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.date.accessioned2025-10-07T13:13:21Z-
dc.date.available2025-10-07T13:13:21Z-
dc.date.issued2025-08-28-
dc.identifier.citationКоць М. О. Силабус корекційно-реабілітаційної практики підготовки Бакалавра галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки спеціальності – 053 Психологія освітньо-професійної програми – Психологія для денної форми здобуття освіти / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2024. 17 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28602-
dc.description.abstractМетою корекційно-реабілітаційної практики є: поглиблення теоретичних знань, які здобувачі освіти отримали протягом навчанні в університеті; формування у здобувачів освіти вмінь та навичок розробки та впровадження психокорекційної роботи, оволодіння методами та формами її проведення; здобувачів освіти з основними формами та напрямками роботи психолога; спостереження та участь за проведенням консультативної, психокорекційної та просвітницької роботи психолога. Основними завданнями є: • опрацювання наукової та методичної психологічної літератури з питань теорії і практики корекційно-реабілітаційної діяльності; • ознайомлення здобувачів освіти з базовою установою, визначеною для проходження практики; • ознайомлення здобувачів освіти з основними формами корекційної роботи психолога; • вивчення робочого графіка психолога; • складання здобувачами освіти орієнтовного плану роботи та його узгодження з керівником практики і психологом установи; • спостереження за проведенням консультативної роботи психологом; • спостереження за веденням консультацій психологом; • допомога в оформленні протоколу консультативної бесіди; • спостереження за поведінкою психолога та клієнта під час проведення консультації; • заповнення щоденника спостережень після консультації; • спостереження за проведенням психокорекційної роботи психолога, складання плану корекційної роботи; • проведення індивідуальних та групових консультацій під керівництвом психолога; • участь у роботі тренінгової групи (можливість розігрування певної ролі за завданням психолога). Освітній компонент є нормативним курсом циклу професійної та практичної підготовки фахівця, одним із тих, які зорієнтовані на психологічну діагностику та корекцію. Він покликаний апробувати отримані теоретичні знання на практиці.uk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectрозробка програми психокорекційної роботиuk_UK
dc.subjectаналіз проведеної психокорекційної роботиuk_UK
dc.subjectоцінка ефективності психокорекційного впливуuk_UK
dc.titleСилабус корекційно-реабілітаційної практикиuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kor_reab_prakt.pdf765,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.