Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28572
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Павлюк, Аллп Борисівна | - |
dc.contributor.author | Тачинська, Людмила Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T09:59:30Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T09:59:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Тачинська Л. В. Гаджети як навчальний засіб на заняттях з іноземної мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник A. Б. Павлюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 66 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28572 | - |
dc.description.abstract | Сучасні системи ІКТ забезпечують глобальний обмін знаннями в режимі реального часу, швидке впровадження нових технологій у бізнес та виробництво й безпосереднє впровадження в освіту. Протягом наступних 10 років технології не тільки радикально і незворотно змінять наш світ, а й сприятимуть трансформації освітнього процесу, забезпечуючи створення гнучкої і адаптивної системи освіти, яка повинна відповідати вимогам цифрової економіки і максимально використовувати потенціал цифрових технологій. Мобільні ґаджети сьогодні є неодмінною умовою освітнього процесу, що органічно поєднується з придбанням нових навичок і реальною інтеграцією. У кожного іноземного учня завжди є хоча б один мобільний ґаджет – смартфон. До того ж, іноземці вітають мобільне навчання з використанням мобільних ґаджетів і позитивно впливають на дисципліну в класі. Цифрові технології – це унікальний інструмент, який сприяє всебічному розвитку учнів і освітніх установ в цілому. Діджиталізація, як методика вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі здійснюється за допомогою курсів іноземних мов, навчання з іноземними носіями мови, дослідницьких клубів з носіями мови, академічної мобільності та дослідницької діяльності, практики, публічних зустрічей, тематичних зустрічей за кордоном, відкритості інформації про освітню діяльність в соціальних мережах. Використання інноваційних інструментів на заняттях створює комфортне навчальне середовище, дозволяючи кожному учню відчути свої академічні досягнення та інтерес до предмету. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | гаджети | uk_UK |
dc.subject | заняття з іноземнох мови | uk_UK |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UK |
dc.subject | покоління "cмартфонів" | uk_UK |
dc.subject | сучасна методика навчання англійської мови | uk_UK |
dc.title | Гаджети як навчальний засіб на заняттях з іноземної мови | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berestiuk_(Tachynska)2024.pdf | 624,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.