Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалімон, Леся Костянтинівна-
dc.contributor.authorCеверенюк, Іванна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-10-01T09:56:22Z-
dc.date.available2025-10-01T09:56:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСеверенюк І. С. Застосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШ : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Л. К. Малімон ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 74 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571-
dc.description.abstractАктуальність роботи полягає в тому, що вона досліджує нові підходи до освіти, які сприяють інтеграції різних знань та навичок, що є необхідним для успіху в сучасному світі. Об’єднання різних аспектів у єдине ціле, зокрема в освіті, є ключовим для успішного розвитку. Саме тому дослідження, спрямовані на об'єднання теоретичних знань та практичних умінь, є настільки актуальними. STEM-освіта, як потужний інструмент інтеграції, дозволяє учням не лише глибше зануритися в іноземну мову, але й розвиває в них критичне мислення, творчість та здатність до вирішення комплексних проблем. Такий міждисциплінарний підхід не тільки підвищує якість навчання, але й готує учнів до викликів сучасного світу, де знання з різних галузей тісно переплітаються. Практичне значення дослідження полягає в тому, що отримані результати та матеріали можуть бути безпосередньо застосовані в освітньому процесі. Вони стануть у нагоді вчителям іноземних мов, природничих наук, а також викладачам педагогіки для розробки нових методик і удосконалення існуючих. Для проведення дослідження було застосовано комплексний підхід, що включав: детальний аналіз і синтез наукових робіт з досліджуваної проблеми; формулювання власних наукових гіпотез та поглядів на предмет дослідження; моделювання теоретичного процесу активізації мовних умінь в умовах STEM-освіти; безпосереднє педагогічне спостереження за навчальним процесом; порівняльний аналіз та інтерпретація отриманих даних.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectSTEM-підхідuk_UK
dc.subjectнавчання англійської мовиuk_UK
dc.subjectмовні уміння і навичкиuk_UK
dc.subjectкомплексний підхідuk_UK
dc.subjectпедагогічне спостереженняuk_UK
dc.titleЗастосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Severeniuk_2024.pdf3,9 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.