Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Малімон, Леся Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Cеверенюк, Іванна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T09:56:22Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T09:56:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Северенюк І. С. Застосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШ : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Л. К. Малімон ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 74 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571 | - |
dc.description.abstract | Актуальність роботи полягає в тому, що вона досліджує нові підходи до освіти, які сприяють інтеграції різних знань та навичок, що є необхідним для успіху в сучасному світі. Об’єднання різних аспектів у єдине ціле, зокрема в освіті, є ключовим для успішного розвитку. Саме тому дослідження, спрямовані на об'єднання теоретичних знань та практичних умінь, є настільки актуальними. STEM-освіта, як потужний інструмент інтеграції, дозволяє учням не лише глибше зануритися в іноземну мову, але й розвиває в них критичне мислення, творчість та здатність до вирішення комплексних проблем. Такий міждисциплінарний підхід не тільки підвищує якість навчання, але й готує учнів до викликів сучасного світу, де знання з різних галузей тісно переплітаються. Практичне значення дослідження полягає в тому, що отримані результати та матеріали можуть бути безпосередньо застосовані в освітньому процесі. Вони стануть у нагоді вчителям іноземних мов, природничих наук, а також викладачам педагогіки для розробки нових методик і удосконалення існуючих. Для проведення дослідження було застосовано комплексний підхід, що включав: детальний аналіз і синтез наукових робіт з досліджуваної проблеми; формулювання власних наукових гіпотез та поглядів на предмет дослідження; моделювання теоретичного процесу активізації мовних умінь в умовах STEM-освіти; безпосереднє педагогічне спостереження за навчальним процесом; порівняльний аналіз та інтерпретація отриманих даних. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | STEM-підхід | uk_UK |
dc.subject | навчання англійської мови | uk_UK |
dc.subject | мовні уміння і навички | uk_UK |
dc.subject | комплексний підхід | uk_UK |
dc.subject | педагогічне спостереження | uk_UK |
dc.title | Застосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШ | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Severeniuk_2024.pdf | 3,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.