Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571
Назва: | Застосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШ |
Автори: | Cеверенюк, Іванна Сергіївна |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Северенюк І. С. Застосування елементів STEM освіти на уроках англійської мови в НУШ : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Л. К. Малімон ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 74 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Малімон, Леся Костянтинівна |
Теми: | STEM-підхід навчання англійської мови мовні уміння і навички комплексний підхід педагогічне спостереження |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність роботи полягає в тому, що вона досліджує нові підходи до освіти, які сприяють інтеграції різних знань та навичок, що є необхідним для успіху в сучасному світі. Об’єднання різних аспектів у єдине ціле, зокрема в освіті, є ключовим для успішного розвитку. Саме тому дослідження, спрямовані на об'єднання теоретичних знань та практичних умінь, є настільки актуальними. STEM-освіта, як потужний інструмент інтеграції, дозволяє учням не лише глибше зануритися в іноземну мову, але й розвиває в них критичне мислення, творчість та здатність до вирішення комплексних проблем. Такий міждисциплінарний підхід не тільки підвищує якість навчання, але й готує учнів до викликів сучасного світу, де знання з різних галузей тісно переплітаються. Практичне значення дослідження полягає в тому, що отримані результати та матеріали можуть бути безпосередньо застосовані в освітньому процесі. Вони стануть у нагоді вчителям іноземних мов, природничих наук, а також викладачам педагогіки для розробки нових методик і удосконалення існуючих. Для проведення дослідження було застосовано комплексний підхід, що включав: детальний аналіз і синтез наукових робіт з досліджуваної проблеми; формулювання власних наукових гіпотез та поглядів на предмет дослідження; моделювання теоретичного процесу активізації мовних умінь в умовах STEM-освіти; безпосереднє педагогічне спостереження за навчальним процесом; порівняльний аналіз та інтерпретація отриманих даних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28571 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Severeniuk_2024.pdf | 3,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.