Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Коляда, Еліна Калениківна | - |
dc.contributor.author | Клекоцюк, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T08:56:37Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T08:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Клекоцюк І. М. Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в основній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 83 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28566 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена вивченню ефективності використання автентичних відеоматеріалів для розвитку мовленнєвих навичок учнів основної школи, зокрема навичок говоріння на уроках іноземної мови. Актуальність теми дослідження обумовлена необхідністю вдосконалення методів навчання говорінню через використання сучасних технологій, зокрема відео, яке дозволяє учням поглиблено занурюватися в мовне середовище, що сприяє розвитку навичок розуміння та вироблення правильного мовного виразу. Метою дослідження є оцінка впливу автентичних відеоматеріалів на розвиток комунікативних навичок учнів основної школи на уроках англійської мови. Задачами роботи є визначення теоретичних основ компетентності у говорінні, вивчення вікових особливостей учнів основної школи, дослідження видів та сутності автентичних аудіо- та відеоматеріалів, а також аналіз їх впливу на мовленнєву компетентність учнів. Крім того, у роботі розроблено критерії відбору відеоматеріалів для навчання, описано методи їх використання на різних етапах уроку, а також створено завдання для формування компетентності у говорінні. Завдяки проведеному дослідженню було визначено, що використання автентичних відеоматеріалів позитивно впливає на розвиток усних комунікативних навичок учнів. Вони сприяють збагаченню словникового запасу, покращенню вимови, а також розширюють культурне розуміння мови. На основі результатів тестування розроблено методичні рекомендації щодо використання відеоматеріалів у навчанні говорінню, що можуть бути впроваджені в практику викладання іноземних мов у середній школі. Отже, робота робить важливий внесок у розвиток методичних підходів до навчання мовленнєвим навичкам, зокрема через використання автентичних відеоматеріалів, що є важливим кроком до підвищення ефективності навчання іноземним мовам у школах. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk_UK |
dc.subject | говоріння | uk_UK |
dc.subject | автентичні матеріали | uk_UK |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UK |
dc.subject | основна школа | uk_UK |
dc.title | Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в основній школі | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klekotsiuk_2024.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.