Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоляда, Еліна Калениківна-
dc.contributor.authorКлекоцюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-01T08:56:37Z-
dc.date.available2025-10-01T08:56:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКлекоцюк І. М. Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в основній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 83 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28566-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена вивченню ефективності використання автентичних відеоматеріалів для розвитку мовленнєвих навичок учнів основної школи, зокрема навичок говоріння на уроках іноземної мови. Актуальність теми дослідження обумовлена необхідністю вдосконалення методів навчання говорінню через використання сучасних технологій, зокрема відео, яке дозволяє учням поглиблено занурюватися в мовне середовище, що сприяє розвитку навичок розуміння та вироблення правильного мовного виразу. Метою дослідження є оцінка впливу автентичних відеоматеріалів на розвиток комунікативних навичок учнів основної школи на уроках англійської мови. Задачами роботи є визначення теоретичних основ компетентності у говорінні, вивчення вікових особливостей учнів основної школи, дослідження видів та сутності автентичних аудіо- та відеоматеріалів, а також аналіз їх впливу на мовленнєву компетентність учнів. Крім того, у роботі розроблено критерії відбору відеоматеріалів для навчання, описано методи їх використання на різних етапах уроку, а також створено завдання для формування компетентності у говорінні. Завдяки проведеному дослідженню було визначено, що використання автентичних відеоматеріалів позитивно впливає на розвиток усних комунікативних навичок учнів. Вони сприяють збагаченню словникового запасу, покращенню вимови, а також розширюють культурне розуміння мови. На основі результатів тестування розроблено методичні рекомендації щодо використання відеоматеріалів у навчанні говорінню, що можуть бути впроваджені в практику викладання іноземних мов у середній школі. Отже, робота робить важливий внесок у розвиток методичних підходів до навчання мовленнєвим навичкам, зокрема через використання автентичних відеоматеріалів, що є важливим кроком до підвищення ефективності навчання іноземним мовам у школах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UK
dc.subjectговорінняuk_UK
dc.subjectавтентичні матеріалиuk_UK
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UK
dc.subjectосновна школаuk_UK
dc.titleВикористання відеоматеріалів у навчанні говоріння в основній школіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klekotsiuk_2024.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.